PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

CHI Polska SA zmienia nazwę

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 lip 2015 12:21

 CHI Polska SA zmienia nazwę

10 lipca br. właściciel i operator sieci Costa Coffee - firma CHI Polska SA - zmieniła nazwę na Costa Coffee Polska SA. To element strategii firmy, zmierzającej do umacniania świadomości marki wśród Polaków.

REKLAMA

W całej Polsce działa już blisko 80 kawiarni Costa Coffee i ponad 190 maszyn Costa Express. W listopadzie br. zakończony zostanie proces zmian, w efekcie którego wszystkie kawiarnie zarządzane przez firmę działać będą pod marką Costa Coffee (obecnie jest ich 108, co sprawia, że spółka wyprzedza najbliższych konkurentów dwu- i trzykrotnie). Równolegle sieć otwiera nowe lokale. W ostatnich miesiącach powstały cztery nowe kawiarnie Costa Coffee – trzy w Warszawie i jedna we Wrocławiu. Na bieżący rok finansowy (kończący się w lutym 2016 r.) firma zaplanowała otwarcie jeszcze 6-7 nowych kawiarni. W kolejnych latach dynamika rozwoju się zwiększy, czego efektem będzie kilkanaście otwarć rocznie.

‒ Wejście marki Costa Coffee na polski rynek i jej dynamiczny rozwój to największe tego typu przedsięwzięcie w naszym kraju i jeden z niewielu takich projektów na świecie. Polska awansowała ostatnio na 3. pozycję w naszej sieci pod względem liczby kawiarni, zaraz za Wielką Brytanią i Chinami. Z kolei, analiza całego rynku pokazuje, że przestrzeni do rozwoju jest jeszcze dużo. Na tle innych państw europejskich, gdzie przypada średnio 25 kawiarni markowych na milion mieszkańców, a w rekordowej Wielkiej Brytanii nawet 85, polski rynek - z 12 kawiarniami - ma jeszcze gigantyczny potencjał rozwoju. Polacy stają się coraz bardziej zamożni, chętnie pozwalają sobie na drobne przyjemności i chcą spędzać czas przy znakomitej kawie, niezależnie od tego, czy mieszkają w dużej aglomeracji czy w mniejszym mieście, są w podróży, na zakupach, w pracy czy na spacerze w pobliżu domu. Będziemy odpowiadać na te potrzeby. W perspektywie 5-7 lat docierać będziemy do miłośników naszej marki w ok. 800 punktach w całym kraju - poprzez kawiarnie Costa Coffee i maszyny Costa Express. Zgodnie z przyjętą właśnie strategią, naszym priorytetem jest dalszy rozwój i umacnianie pozycji marki Costa Coffee w Polsce, co wynika również ze znakomitego przyjęcia tego brandu przez Polaków. Zmiana nazwy firmy jest naturalnym elementem tego procesu ‒ mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający Costa Coffee Polska SA.

Costa Coffee to sieć ok. 3000 kawiarni działających w 30 krajach świata. Marka jest liderem w Europie oraz drugą pod względem wielkości, międzynarodową marką kawiarni na świecie. Wywodząca się z Londynu sieć zdobyła sympatię Polaków i wiodącą pozycję również na lokalnym rynku. Do końca lutego 2016 r. w Polsce będzie już ok. 115 kawiarni Costa Coffee i ok. 220 maszyn samoobsługowych COSTA Express. W perspektywie 5-7 lat liczba kawiarni się podwoi, a liczba urządzeń vendingowych wzrośnie do ok. 550.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA