PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Chłodny marzec uderzył w wyniki Kingfishera

  • Autor: Propertynews.pl
  • 03 cze 2013 15:09

Chłodny marzec uderzył w wyniki Kingfishera

Grupa Kingfisher, właściciel marek Castorama i Brico Depot, zanotowała w I kwartale br. w Polsce spadek sprzedaży w wysokości 1,3 proc. (spadek o 4,2 proc. w stosunku LFL). Główną przyczyną słabego wyniku jest zimny marzec, w którym sprzedaż spadła prawie o 17 proc.

REKLAMA

Łączna sprzedaż na terenie Polski w I kwartale roku to 240 milionów funtów. W lutym Kingfisher zanotował spadek sprzedaży LFL o 0,8 proc., a w marcu o 16,7 proc. Bardzo dobry okazał się kwiecień, kiedy sprzedaż firmy w stosunku LFL wzrosła o 5,1 proc. Zysk netto wyniósł 14 milionów funtów.

Chłodny marzec uderzył w wyniki firmy w całej Europie. We Francji zanotowano spadek sprzedaży w I kwartale o 3,8 proc. (5,6 proc. LFL), a w Wielkiej Brytanii i Irlandii o 3,4 proc. (4,7 proc. LFL). Firma nieco lepiej poradziła sobie w Hiszpanii (wzrost sprzedaży o 14,2 proc., choć spadek o 6,1 proc. w stosunku LFL). Dobre rezultaty przyniosła z kolei działalność w Rosji i Chinach (odpowiednio wzrost sprzedaży o 17,4 proc. i 9,1 proc.).

Kingfisher dysponuje siecią sprzedaży ponad 1030 placówek w Europie i Azji. Do jej głównych marek należą: B&Q, Screwfix oraz działających na rynku polskim Castorama i Brico Depot.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA