PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Chłodny sierpień dla Redanu

  • Autor: propertynews.pl
  • 06 wrz 2017 08:15

Chłodny sierpień dla Redanu Top Secret, mat. prasowe Redan

Szacunkowa wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych przez Grupę Redan w sierpniu 2017 r. wyniosła ok. 49 mln zł i była o 7 proc. niższa w porównaniu do osiągniętych w tym samym okresie roku poprzedzającego. W ujęciu narastającym sprzedaż Grupy Kapitałowej Redan wyniosła ok. 375 mln zł i była niższa o 2 proc. w porównaniu do sprzedaży osiągniętej w tożsamym okresie roku poprzedniego.

REKLAMA

Powierzchnia całej sieci sprzedaży Grupy Redan na koniec sierpnia wyniosła 141,9 tys. m2, co oznacza wzrost o 10 proc. w odniesieniu do sierpnia 2016.
 
Segment dyskontowy
 
W segmencie dyskontowym poziom sprzedaży towarów w sierpniu 2017 r. wyniósł ok. 32 mln zł co oznacza spadek o 4proc. w porównaniu do sierpnia roku poprzedniego. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora dyskontowego wyniosła ok. 229 mln zł i była na tym samym poziomie co w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklep internetowy www.txm24.pl w sierpniu 2017 wyniosły ok. 0,9 mln zł co oznacza wzrost o 9 proc. w stosunku do sierpnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż dyskontowego sklepu internetowego wyniosła ok. 5,7 mln zł i była o 11 procwyższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Sieć TXM na koniec sierpnia składała się z 399 sklepów własnych o łącznej powierzchni 104,4 tys. m2, która była o 19 proc. wyższa niż na koniec sierpnia 2016.
 
Segment modowy
 
Na rynku modowym sprzedaż towarów w sierpniu 2017 r. wyniosła ok. 17 mln zł i była niższa o 13 proc. niż w sierpniu poprzedniego roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sektora modowego wyniosła ok. 146 mln zł i była 4proc. niższa niż w analogicznym okresie poprzedniego roku.
 
Przychody ze sprzedaży towarów zrealizowane poprzez sklepy internetowe marki Top Secret w Polsce oraz na Ukrainie w sierpniu 2017 wyniosły 2,3 mln zł co oznacza spadek o 15 proc. w stosunku do sierpnia 2016 roku. W ujęciu narastającym sprzedaż sklepów internetowych Top Secret wyniosła 20,2 mln zł i była 6 proc. niższa niż w tożsamym okresie roku poprzedniego.
 
Powierzchnia punktów handlowych działających w sieci sprzedaży marek Top Secret, Troll i DryWash na koniec sierpnia wyniosła 37,6 tys. m2, tj. była na poziomie o 10% niższym niż w tym samym momencie 2016 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA