PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ciągłe doskonalenie i ekspansja. Na tym się koncentrujemy

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 kwi 2016 07:45

Ciągłe doskonalenie i ekspansja. Na tym się koncentrujemy Mariusz Kulik, dyrektor generalny sklepów KiK, materiały prasowe

W 2015 roku sieć KiK przekroczyła liczbę 100 sklepów w Polsce.  W tym roku firma planuje kolejne otwarcia. - Interesują nas miasta powyżej 15 tys. mieszkańców i lokalizacje przy ulicach handlowych - mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sklepów KiK.

REKLAMA

- Sukces firmy jest warunkowany kilkoma czynnikami. Jeśli będziemy ich świadomi to mogą stanowić „dźwignię” do sukcesu. Dla KiK najważniejsze z nich to solidny zespół, innowacyjność oraz orientacja rynkowa. My mamy na nie realny wpływ – to oraz konsekwentna realizacja naszych celów pozwala mówić o powodzeniu marki - mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sklepów KiK.

KiK tworzy zespół  liczący ponad pół tysiąca osób. Firma oprócz Polski działa na terenie Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowenii, Słowacji, Chorwacji i na Węgrzech. - Możemy pochwalić się liczbą ponad 3,2 tys. sklepów, więc myślę, że tutaj również mówimy o sukcesie. Nie chcemy jednak świętować zbyt szybko. Musimy pozostać skupieni, bo naszym celem jest ciągłe doskonalenie oraz ekspansja i to na nich się koncentrujemy - tłumaczy Mariusz Kulik.

Sklepy KiK znajdują się nie tylko w centrach handlowych, ale również w retail parkach, czy lokalach w centrum miasta. Firma poszukuje przede wszystkim dogodnych oraz atrakcyjnych lokalizacji, ponieważ odgrywają one bardzo dużą rolę i przekładają się na efekty działalności. - Zwracamy również uwagę, aby każdy ze sklepów dysponował powierzchnią minimum 550 mkw. Dzięki temu wszystkie miejsca w lokalu są dobrze dostępne, nawet dla matek spacerujących z wózkami. Zależy nam, żeby stworzyć dogodną przestrzeń na rodzinne zakupy - dodaje Mariusz Kulik.

W 2016 r. KiK zamierza otworzyć kolejne sklepy. - Interesują nas miasta powyżej 15 tys. mieszkańców. Nie wykluczamy jednak indywidualnych wyborów, zależnych od rozmieszczenia. Do tej pory mieliśmy w Polsce niewiele sklepów przy ulicach handlowych, ale liczymy, że również w takich miejscach będziemy teraz rozwijać nasz koncept. Na każdy aspekt działalności firmy staramy się spojrzeć z dystansem – wtedy mamy możliwość dostrzeżenia wszelkich szans i zagrożeń. Tak też jest w przypadku doboru nowych lokalizacji. Dzięki temu możemy prowadzić negocjacje, z partnerami, od których najmujemy powierzchnie sklepowe - podsumowuje Mariusz Kulik.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA