PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Ciągłe doskonalenie i ekspansja. Na tym się koncentrujemy

  • Autor: propertynews.pl
  • 19 kwi 2016 07:45

Ciągłe doskonalenie i ekspansja. Na tym się koncentrujemy Mariusz Kulik, dyrektor generalny sklepów KiK, materiały prasowe

W 2015 roku sieć KiK przekroczyła liczbę 100 sklepów w Polsce.  W tym roku firma planuje kolejne otwarcia. - Interesują nas miasta powyżej 15 tys. mieszkańców i lokalizacje przy ulicach handlowych - mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sklepów KiK.

REKLAMA

- Sukces firmy jest warunkowany kilkoma czynnikami. Jeśli będziemy ich świadomi to mogą stanowić „dźwignię” do sukcesu. Dla KiK najważniejsze z nich to solidny zespół, innowacyjność oraz orientacja rynkowa. My mamy na nie realny wpływ – to oraz konsekwentna realizacja naszych celów pozwala mówić o powodzeniu marki - mówi Mariusz Kulik, dyrektor generalny sklepów KiK.

KiK tworzy zespół  liczący ponad pół tysiąca osób. Firma oprócz Polski działa na terenie Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowenii, Słowacji, Chorwacji i na Węgrzech. - Możemy pochwalić się liczbą ponad 3,2 tys. sklepów, więc myślę, że tutaj również mówimy o sukcesie. Nie chcemy jednak świętować zbyt szybko. Musimy pozostać skupieni, bo naszym celem jest ciągłe doskonalenie oraz ekspansja i to na nich się koncentrujemy - tłumaczy Mariusz Kulik.

Sklepy KiK znajdują się nie tylko w centrach handlowych, ale również w retail parkach, czy lokalach w centrum miasta. Firma poszukuje przede wszystkim dogodnych oraz atrakcyjnych lokalizacji, ponieważ odgrywają one bardzo dużą rolę i przekładają się na efekty działalności. - Zwracamy również uwagę, aby każdy ze sklepów dysponował powierzchnią minimum 550 mkw. Dzięki temu wszystkie miejsca w lokalu są dobrze dostępne, nawet dla matek spacerujących z wózkami. Zależy nam, żeby stworzyć dogodną przestrzeń na rodzinne zakupy - dodaje Mariusz Kulik.

W 2016 r. KiK zamierza otworzyć kolejne sklepy. - Interesują nas miasta powyżej 15 tys. mieszkańców. Nie wykluczamy jednak indywidualnych wyborów, zależnych od rozmieszczenia. Do tej pory mieliśmy w Polsce niewiele sklepów przy ulicach handlowych, ale liczymy, że również w takich miejscach będziemy teraz rozwijać nasz koncept. Na każdy aspekt działalności firmy staramy się spojrzeć z dystansem – wtedy mamy możliwość dostrzeżenia wszelkich szans i zagrożeń. Tak też jest w przypadku doboru nowych lokalizacji. Dzięki temu możemy prowadzić negocjacje, z partnerami, od których najmujemy powierzchnie sklepowe - podsumowuje Mariusz Kulik.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA