PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Cichy odwrót kawiarnianych marek

  • Autor: Puls Biznesu
  • 07 wrz 2015 08:00

Kolejne marki sieci z kawą i kanapkami znikają z Polski. Aroma Espresso Bar, Bageterie Boulevard czy Wayne’s Coffee to już przeszłość - pisze Puls Biznesu.

REKLAMA

Aroma Espresso Bar, wywodząca się z Izraela sieć prawie 200 kawiarni, miała ambitne plany ekspansji w Polsce. Rozpoczęła trzy lata temu od lokalu w ścisłym centrum Warszawy. Planowała po kilkanaście otwarć rocznie. Teraz ostatnia z kilku kawiarni, właśnie znika i wyprzedaje majątek.

Aroma Espresso Bar i Bageterie Boulevard to niejedyne przykłady przetasowań na gastronomicznym rynku w ostatnich latach. Z Polski wyszła m.in. skandynawska sieć Wayne’s Coffee. Nie powiodło się również kilku lokalnym konceptom.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!
  • ceny 2015-09-07 09:47:48
    Z banalnego powodu - ceny kawy i kanapek. Nikt nie jest idiota, zeby za kawe placic 10-12 zl i za kanapke drugie tyle.

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA