PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Click and collect hitem w sieciach handlowych

  • www.portalspozywczy.pl
  • 13 paź 2014 14:19

Francuskie sieci Leclerc i Carrefour, a także brytyjskie Tesco - to tylko niektóre z sieci spożywczych, które stawiają na rozwój usługi click and collect. Również w Polsce osobisty odbiór zakupów staje się coraz bardziej popularny, dlatego Integer.pl, właściciel paczkomatów InPost, uruchomi usługę dedykowaną rynkowi spożywczemu.

REKLAMA

- Rynek e-commerce bardzo szybko ewoluuje, rosną też oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej robią zakupy w internecie. Idea dostawy produktów spożywczych to bardzo dobry pomysł w kontekście poszerzania oferty przez firmy z branży FMCG, z czego coraz więcej sieci detalicznych zdaje sobie sprawę. Niewątpliwie budowa sieci punktów click&collect jest właściwym kierunkiem rozwoju - mówi Rafał Brzoska, prezes grupy Integer.pl, właściciela paczkomatów InPost.

- Sądzę, że dla dostaw artykułów spożywczych klienci będą oczekiwali tej samej wygody i szybkości, co przy okazji zamawiania innych produktów - chodzi tu przede wszystkim o możliwość odbioru przesyłki w dowolnie wybranej lokalizacji, 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Głównym celem InPostu jest zapewnienie tego komfortu klientom i dlatego uruchomimy usługę dedykowaną właśnie temu rynkowi. Paczkomaty InPost będą doskonałym partnerem dla dużych sieci handlowych - z którymi współpracujemy już na wielu rynkach - zapewniając najwyższy standard automatyzacji dostaw, także produktów spożywczych - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA