PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Click&collect w metrze nie spełniło oczekiwań

  • Autor: Retail Week
  • 29 cze 2015 17:24

Tesco oraz Sainsbury nie będą dłużej oferować rozwiązania click&collect dla swoich klientów na stacjach metra w Londynie. Dwie główne sieci handlowe w Wielkiej Brytanii wycofały się z projektu realizowanego wspólnie z Transport for London z powodu małego zainteresowania usługą.

REKLAMA

Nie oznacza to jednak, że firmy nie wiążą planów z dalszym rozwojem click&collect.

- Nasi klienci w Londynie pokazali nam, że preferują odbiór produktów z punktów click&collect zlokalizowanych w naszych sklepach lub bezpośrednią dostawę towarów online - poinformował rzecznik prasowy Tesco na łamach Retail Week.

Testy usługi click&collect na stacjach metra w stolicy Wielkiej Brytanii obejmowały 10 placówek - Teraz punkty zostaną zamknięte.

- Mimo, że rozwiązanie było popularne na niektórych obszarach, na terenie metra nie przyjęło się tak, jakbyśmy tego oczekiwali. W tej chwili skoncentrowani jesteśmy na rozszerzaniu usługi click&collect dedykowanej produktom spożywczym - uruchomiliśmy 20 takich punktów, a do końca roku planujemy wprowadzić ich aż 100 w całym kraju - ogłosił rzecznik prasowy Sainsbury.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA