PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Click&collect w metrze nie spełniło oczekiwań

  • Autor: Retail Week
  • 29 cze 2015 17:24

Tesco oraz Sainsbury nie będą dłużej oferować rozwiązania click&collect dla swoich klientów na stacjach metra w Londynie. Dwie główne sieci handlowe w Wielkiej Brytanii wycofały się z projektu realizowanego wspólnie z Transport for London z powodu małego zainteresowania usługą.

REKLAMA

Nie oznacza to jednak, że firmy nie wiążą planów z dalszym rozwojem click&collect.

- Nasi klienci w Londynie pokazali nam, że preferują odbiór produktów z punktów click&collect zlokalizowanych w naszych sklepach lub bezpośrednią dostawę towarów online - poinformował rzecznik prasowy Tesco na łamach Retail Week.

Testy usługi click&collect na stacjach metra w stolicy Wielkiej Brytanii obejmowały 10 placówek - Teraz punkty zostaną zamknięte.

- Mimo, że rozwiązanie było popularne na niektórych obszarach, na terenie metra nie przyjęło się tak, jakbyśmy tego oczekiwali. W tej chwili skoncentrowani jesteśmy na rozszerzaniu usługi click&collect dedykowanej produktom spożywczym - uruchomiliśmy 20 takich punktów, a do końca roku planujemy wprowadzić ich aż 100 w całym kraju - ogłosił rzecznik prasowy Sainsbury.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA