PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Co trzeci Polak w zasięgu sklepu internetowego Tesco

  • www.portalspozywczy.pl
  • 02 paź 2013 18:30

Tesco zapowiada, że będzie stale poszerzać zasięg swojej internetowej usługi Tesco Ezakupy. Już dziś z zakupów z wykorzystaniem Internetu może korzystać ponad 25 proc. mieszkańców naszego kraju. Szacunki sieci wskazują jednak, iż w roku 2014 już jedna trzecia Polaków będzie mogła skorzystać z zakupów online w Tesco.

REKLAMA

Podążając za światowymi trendami w handlu, Tesco mocno inwestuje w nowoczesne technologie, szukając coraz to nowych sposobów aby ułatwić zakupy swoim klientom. Ostatnią nowością wprowadzoną do sieci są elektroniczne etykiety cenowe. Jednak najbardziej widoczną nowinką handlową było umożliwienie robienia zakupów w Tesco bez wychodzenia z domu. Po ponad roku od uruchomienia usługi, Ezakupy dają możliwość zamówienia produktów zarówno za pośrednictwem komputera, jak i smartfona. Klienci mogą również wybrać sposób dostawy. Mogą poczekać na swoje zakupy w domu lub odebrać je w jednym z 21 sklepów w całej Polsce.

- Nasi klienci najchętniej wybierają ciężkie produkty - jak wielopaki wody, proszki do prania, nabiał i artykuły dla dzieci, ponieważ mają pewność, że zakupy zostaną dostarczone na czas i to pod same drzwi ich domu - mówi Mariusz Nowak, menadżer działu sprzedaży internetowej Tesco Polska.

Firma widząc wciąż rosnącą popularność swojej usługi zapowiada, że za rok ilość sklepów powiększy się o kolejne placówki. Tym samym, ponad 30 proc. Polaków będzie miało możliwość skorzystania z zakupów za pośrednictwem internetu.

W tym tygodniu pierwsze samochody serwisu Tesco Ezakupy wyjechały na ulice Rzeszowa. Zakupy do rzeszowskich klientów zostaną dowiezione ze sklepu przy ul. Powstańców Warszawy 13.

Tesco wciąż rozwija e-usługi. Od niedawna zamówienie złożone w serwisie Ezakupy Tesco można odebrać także osobiście w sklepie, w Punkcie Obsługi Klienta lub w specjalnym miejscu oznaczonym napisem „Zamów i odbierz". Nowa usługa Tesco dostępna jest już w 20 hipermarketach. Jednak wśród klientów największą popularnością wciąż cieszą się zakupy z dowozem do domu. Stale rosnąca ilość zamówień sprawiła, że powiększyliśmy naszą flotę samochodową w wybranych sklepach o ponad 50 proc.

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia ok. 29 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA