PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Co trzeci Polak w zasięgu sklepu internetowego Tesco

  • www.portalspozywczy.pl
  • 02 paź 2013 18:30

Tesco zapowiada, że będzie stale poszerzać zasięg swojej internetowej usługi Tesco Ezakupy. Już dziś z zakupów z wykorzystaniem Internetu może korzystać ponad 25 proc. mieszkańców naszego kraju. Szacunki sieci wskazują jednak, iż w roku 2014 już jedna trzecia Polaków będzie mogła skorzystać z zakupów online w Tesco.

REKLAMA

Podążając za światowymi trendami w handlu, Tesco mocno inwestuje w nowoczesne technologie, szukając coraz to nowych sposobów aby ułatwić zakupy swoim klientom. Ostatnią nowością wprowadzoną do sieci są elektroniczne etykiety cenowe. Jednak najbardziej widoczną nowinką handlową było umożliwienie robienia zakupów w Tesco bez wychodzenia z domu. Po ponad roku od uruchomienia usługi, Ezakupy dają możliwość zamówienia produktów zarówno za pośrednictwem komputera, jak i smartfona. Klienci mogą również wybrać sposób dostawy. Mogą poczekać na swoje zakupy w domu lub odebrać je w jednym z 21 sklepów w całej Polsce.

- Nasi klienci najchętniej wybierają ciężkie produkty - jak wielopaki wody, proszki do prania, nabiał i artykuły dla dzieci, ponieważ mają pewność, że zakupy zostaną dostarczone na czas i to pod same drzwi ich domu - mówi Mariusz Nowak, menadżer działu sprzedaży internetowej Tesco Polska.

Firma widząc wciąż rosnącą popularność swojej usługi zapowiada, że za rok ilość sklepów powiększy się o kolejne placówki. Tym samym, ponad 30 proc. Polaków będzie miało możliwość skorzystania z zakupów za pośrednictwem internetu.

W tym tygodniu pierwsze samochody serwisu Tesco Ezakupy wyjechały na ulice Rzeszowa. Zakupy do rzeszowskich klientów zostaną dowiezione ze sklepu przy ul. Powstańców Warszawy 13.

Tesco wciąż rozwija e-usługi. Od niedawna zamówienie złożone w serwisie Ezakupy Tesco można odebrać także osobiście w sklepie, w Punkcie Obsługi Klienta lub w specjalnym miejscu oznaczonym napisem „Zamów i odbierz". Nowa usługa Tesco dostępna jest już w 20 hipermarketach. Jednak wśród klientów największą popularnością wciąż cieszą się zakupy z dowozem do domu. Stale rosnąca ilość zamówień sprawiła, że powiększyliśmy naszą flotę samochodową w wybranych sklepach o ponad 50 proc.

Tesco Polska jest czołową siecią sklepów samoobsługowych na polskim rynku z 450 sklepami, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Firma zatrudnia ok. 29 tys. osób i oferuje klientom produkty ponad 1500 polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA