PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Coccodrillo kontynuuje wzrosty w lutym

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 06 mar 2018 17:14

Coccodrillo kontynuuje wzrosty w lutym Sklep Coccodrillo (mat.pras.)

Spółka CDRL zanotowała kolejny miesiąc wzrostowy. Przychody osiągnięte w lutym przez polskie sklepy wyniosły 7,9 mln zł i były o 2 proc. wyższe niż przed rokiem. Przychody kanału e-commerce w Polsce wzrosły  r/r o 10 proc. i były na poziomie 1,3 mln zł.

REKLAMA

- Cieszy nas utrzymana, rosnąca tendencja sprzedażowa polskich sklepów i kanału e-commerce. Pomimo bardzo niesprzyjających warunków pogodowych klienci chętnie odwiedzali nasze sklepy i dokonywali zakupów - powiedział prezes Marek Dworczak.

Narastająco, przez dwa pierwsze miesiące roku, spółka zanotowała 19,6 mln zł przychodów z polskich sklepów, co stanowi 13 proc. wzrost wobec analogicznego okresu 2017 roku. W tym czasie przychody z kanału e-commerce w Polsce wzrosły o 67 proc. wobec poprzedniego roku i były na poziomie 3,8 mln zł.

Na początku lutego spółka uruchomiła pierwszą placówkę handlową w Niemczech, w Lüdenscheid. Działający w formule „shop in shop” punkt Coccodrillo zlokalizowany jest w sklepie MyToys.

Przez cały 2017 rok spółka osiągnęła przychód w wysokości 147,08 mln zł z polskich sklepów, co stanowi 7-proc. wzrost w stosunku do 2016 roku. Polski kanał e-commerce wygenerował 16,43 mln zł przychodu co oznacza, że wzrósł o 30 proc. w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku.

W I-III kwartale wszystkie przychody grupy CDRL, w tym również eksportowe wyniosły 167,58 mln zł i były o 10,6 proc. większe niż przed rokiem. Spółka opublikuje wyniki finansowe za cały rok 20 marca.

W roku 2017 w skład handlowej grupy wchodziło 505 punktów handlowych. Oznacza to wzrost o 4 proc. w stosunku do roku 2016. Z tego 249 placówek to sklepy w Polsce, 140 jest zlokalizowanych w innych państwach Unii Europejskiej a 116 – poza nią.

W 2018 spółka planuje optymalizację krajowych punktów sprzedażowych oraz otwarcia 30-40 nowych sklepów za granicą.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.