PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Coccodrillo na plusie. Pomaga e-commerce

  • Autor: propertynews.pl
  • 13 maj 2016 10:07

Coccodrillo na plusie. Pomaga e-commerce Coccodrillo, mat. prasowe

Intensywne działania w internecie, rozbudowa sieci sprzedaży i utrzymywanie dyscypliny kosztowej to kluczowe czynniki, dzięki którym CDRL utrzymuje wzrosty.

REKLAMA

Przychody Grupy CDRL w I kwartale 2016 r. wyniosły 42,06 mln zł wobec 37,80 mln zł przed rokiem. Skonsolidowany zysk netto wzrósł w tym okresie do 872 tys. zł wobec 728 tys. zł rok wcześniej.

 -Intensywne działania w internecie, rozsądna i zaplanowana rozbudowa sieci sprzedaży, dobrze przyjęte kolekcje i utrzymywanie dyscypliny kosztowej to kluczowe czynniki, dzięki którym CDRL utrzymuje wzrosty, nawet w trudnych warunkach rynkowych – powiedział prezes Marek Dworczak.

Na uwagę zasługuje wzrost efektywności sprzedaży. Rentowność sprzedaży w okresie styczeń – marzec 2016 r. wyniosła 1,93 pro wobec 1,84 proc. w poprzednim roku.

- W naszej branży I kwartał nie jest najważniejszy jeśli chodzi o wynik całoroczny, jesteśmy jednak zadowoleni z tych trzech miesięcy. Osiągnięte wyniki są zgodne z naszymi oczekiwaniami oraz założeniami – dodał wiceprezes Tomasz Przybyła.

Na koniec marca sieć Coccodrillo liczyła 446 punktów sprzedaży. Oznacza to wzrost o 73 sklepy (20 proc.) w stosunku do stanu sprzed roku. Spółka posiadała 233 sklepy o łącznej powierzchni 16.271 mkw. w Polsce, 126 sklepów o łącznej powierzchni 5 818 mkw. w innych krajach Unii Europejskiej i 87 punktów handlowych poza UE.

Marka Coccodrillo jest obecna na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach jak Chiny, Brazylia, czy Arabia Saudyjska.

Bardzo ważnym elementem strategii rozwoju CDRL jest sklep internetowy. W maju zeszłego roku spółka uruchomiła nową platformę e-commerce. Obecnie wykorzystuje jej możliwości do bardzo dynamicznego wzrostu w tym kanale sprzedaży. W I kwartale 2016 r. przychody z e-commerce wyniosły już blisko 3 mln zł, co oznacza wzrost o ponad 112 proc. w skali roku.

Zarząd zaproponował, żeby na dywidendę przeznaczyć 5,12 mln zł z jednostkowego zysku CDRL, który w 2015 r. wyniósł 8,17 mln zł. Oznaczałoby to wypłatę w wysokości 0,85 zł na akcję (wobec 0,75 zł na akcję przed rokiem).

Ostateczną decyzję w sprawie dywidendy podejmie walne zgromadzenie zwołane na 17 maja.

 

 

 

 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA