PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Coccodrillo po debiucie. Spółka chce rosnąć w tempie 10-15 proc. rocznie

  • Autor: PAP
  • 28 paź 2014 14:23

Coccodrillo po debiucie. Spółka chce rosnąć w tempie 10-15 proc. rocznie

Spółka CDRL, właściciel marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, która zadebiutowała we wtorek na GPW, chce rosnąć w tempie 10-15 proc. rocznie. Podtrzymuje tegoroczne prognozy wyników.

REKLAMA

"Tegoroczne prognozy są niezagrożone, będziemy dążyć do ich realizacji" - powiedział dziennikarzom po uroczystości debiutu Tomasz Przybyła, wiceprezes spółki.

Prognoza na cały 2014 r. zakłada 10,87 mln zł zysku netto, 18,45 mln zł EBITDA oraz 159,39 mln zł przychodów. W I połowie 2014 r. grupa CDRL zanotowała 71,7 mln zł przychodów oraz 6,1 mln zł zysku netto, wobec 65,4 mln zł przychodów i 0,8 mln zł straty w analogicznym okresie 2013 r.

W przyszłości spółka chce rosnąć w tempie 10-15 proc. rocznie.

"Zakładamy 10-15 proc. wzrost przychodów rocznie, co będzie wynikać z przyrostu powierzchni, ale pracujemy też nad zwiększeniem sprzedaży na metr. Dostosowujemy również kolekcję, zwiększając ofertę podstawową, mniej wrażliwą na warunki pogodowe" - powiedział Marek Dworczak, prezes CDRL.

Grupa CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej na rynku polskim i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, którą sprzedaje pod marką własną Coccodrillo. Ponadto, prowadzi sprzedaż wyrobów producentów krajowych pod markami uzupełniającymi - głównie zabawek i akcesoriów.

Na koniec trzeciego kwartału spółka miała 205 sklepów w Polsce i ok. 130 sklepów za granicą.

Do końca roku może otworzyć w Polsce jeszcze kilka, kilkanaście sklepów.

"Chcemy dalej rozwijać sieć sprzedaży w Polsce, docelowo chcemy mieć 250 sklepów. Interesuje nas dalej Europa Środkowo-Wschodnia i kraje poza Europą. Ważny jest dla nas sklep internetowy na skalę europejską. W pierwszym kwartale przyszłego roku uruchomimy e-sklep na Polskę, Niemcy, Czechy, Austrię, Słowację. Będzie też wersja rosyjska i angielska" - powiedział Przybyła.

Spółka pozyskała z emisji 14,9 mln zł brutto, sprzedając 1 mln akcji. Inwestorom instytucjonalnym przydzielono 920 tys. akcji, a indywidualnym 80 tys. Stopa redukcji zapisów inwestorów indywidualnych wyniosła 81,75 proc.

Środki z oferty mają posłużyć na dalszą rozbudowę sieci sprzedaży, a także rozwój sklepu internetowego i inwestycje w logistykę.

CDRL zadebiutowała we wtorek na warszawskiej giełdzie. Po godz. 12.30 kurs spółki rośnie o 2,5 proc. do 15,27 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA