PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Coccodrillo zwiększa przychody i rozwija e-commerce

  • Autor: propertynews.pl
  • 10 cze 2015 19:41

Coccodrillo zwiększa przychody i rozwija e-commerce

Maj okazał się kolejnym miesiącem w którym spółka CDRL zwiększała swoje przychody. Sprzedaż w polskich sklepach wzrosła o 17% rok do roku. W maju uruchomiono też nową wersję sklepu internetowego coccodrillo.eu.

REKLAMA

W maju polskie sieci należące do sieci Coccodrillo sprzedały towary o wartości 10,91 mln zł, co oznacza wzrost o 17% wobec 9,33 mln zł przed rokiem. Od początku roku wartość sprzedaży w sklepach spółki wyniosła 46,87 mln zł wobec 39,96 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku. To również wzrost o 17%, co potwierdza stabilność dynamiki wzrostu notowanej przez CDRL S.A. na swoim głównym rynku.

Segment e-commerce w Polsce przyniósł spółce w maju 0,40 mln zł przychodów – co stanowi wzrost o 14% rok do roku. W całym 2015 r., spółka zanotowała w tym kanale sprzedaż na poziomie 2,22 mln zł wobec 2,26 mln zł przed rokiem. Od początku roku spółka pracowała nad uruchomieniem nowego sklepu internetowego, co nastąpiło w maju.

Obecnie trwają prace optymalizacyjne serwisu internetowego – spółka zakłada, że zakończą się one do lipca. Firma spodziewa się wyższych dynamik wzrostu w segmencie e-commerce.

W całym zeszłym roku skonsolidowane przychody CDRL (uwzględniające wszystkie kanały sprzedaży i rynki na których działa spółka) wzrosły o 6% do 158,43 mln zł. Zysk netto wyniósł 11,39 mln zł i był o 4,8% wyższy niż zakładano w prognozie finansowej.

CDRL zadebiutowało na GPW w dniu 28 października. Sklepy Coccodrillo są obecne na czterech kontynentach, w tym m.in. w Arabii Saudyjskiej, Chinach oraz Brazylii. Natomiast wszystkie projekty dla kolekcji Coccodrillo powstają w Polsce.

Głównymi celami spółki na najbliższe lata są umocnienie swojej pozycji na rynku poprzez rozwój sieci sprzedaży, w tym rozwój sprzedaży przez internet oraz wzbogacenie i rozbudowa asortymentu obuwia dziecięcego.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA