PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Coffeeheaven tylko do końca 2015 r. Potem już tylko Costa Coffee

  • www.portalspozywczy.pl
  • 28 paź 2014 21:13

Coffeeheaven tylko do końca 2015 r. Potem już tylko Costa Coffee

Spółka CHI Polska rozpoczęła drugi etap rebrandingu, podczas którego wszystkie pozostałe w Warszawie kawiarnie Coffeeheaven zmienią się w Costa Coffee.

REKLAMA

- Costa Coffee jest największą marką kawiarni w Europie, a teraz odnosi sukces również w Polsce. Obecnie rozpoczęliśmy drugą fazę rebrandingu, która obejmuje kawiarnie warszawskie. Następnym krokiem będzie rebranding pozostałych kawiarni w całej Polsce, które zamierzamy zmienić na Costa Coffee do końca 2015 r. Jednak poza procesem rebrandingu skupiamy się również na rozwoju sieci w Polsce. W ciągu najbliższych kilku miesięcy otworzymy 3 nowe kawiarnie Costa Coffee. Od kolejnego roku fiskalnego, czyli od marca 2015, chcemy uruchamiać rocznie 8-10 kawiarni - mówi Andrzej Jackiewicz, dyrektor zarządzający CHI Polska.

Wraz z końcem sierpnia rozpoczęty został drugi etap rebrandingu, który obejmie wszystkie pozostałe w Warszawie kawiarnie Coffeeheaven. W efekcie do końca lutego 2015 roku w Warszawie działać będzie wyłącznie marka Costa Coffee. Zakończenie pełnego procesu rebrandingu w całej Polsce planowane jest na koniec 2015.

Podczas pierwszego etapu zmian otwartych zostało 21 lokali Costa Coffee, 20 w Warszawie i 1 w Gdańsku.

Wygląd i układ każdej kolejnej kawiarni jest tworzony i dopasowywany do lokalizacji przez zespół projektowy CHI Polska we współpracy z lokalnymi architektami.

- W kawiarniach Costa Coffee stosujemy trzy style wystroju, Metro, Evo i Revo. Koncept Metropolitan, czyli Metro, został stworzony przez słynne brytyjskie studio architektoniczne Stiff+Trevillion i jest stosowany we flagowych lokalizacjach marki. Charakteryzuje go nowoczesny, loftowy styl w klimacie city life. Styl Evo nawiązuje do słowa Evolution i wyróżnia się stonowaną kolorystyką ścian oraz przyjazną, ciepłą i sprzyjającą relaksowi atmosferą. Z kolei Revo to lokalna forma brytyjskiego designu. Neutralne kolory ścian stanowią tło dla grafik obrazujących proces parzenia kawy od ziarna po filiżankę espresso - opowiada Michał Nowak, Dyrektor Działu Nieruchomości i Ekspansji, CHI Polska.

Rebranding obejmuje również maszyny vendingowe i tym samym Coffeeheaven express zlokalizowane w rejonie warszawskim zmieniają się na Costa Express. Aktualnie CHI Polska zarządza 157 maszynami vendingowymi w naszym kraju, które zlokalizowane są na stacjach paliw Shell i w wybranych punktach Sodexo.

Costa Coffee to największa sieć kawiarni w Wielkiej Brytanii i w Europie. Polska jest trzecim pod względem ilości lokali krajem w grupie 30 państw, w których obecna jest Costa Coffee.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA