PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Colliers International zajmie się komercjalizacją Sukcesji

  • Autor: propertynews.pl
  • 16 wrz 2014 14:49

Colliers International zajmie się komercjalizacją Sukcesji

Agencja Colliers International zajmie się pośrednictwem w zakresie wynajmu powierzchni handlowej dla powstającego w Łodzi Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja - najnowszej inwestycji Fabryki Biznesu.

REKLAMA

Colliers International została partnerem Sukcesji na początku września. Po stronie agencji za projekt odpowiada Anna Radecka (Associate Director) oraz Agnieszka Baczyńska (Associate Director). Colliers International wesprą działania obecnego zespołu ds. komercjalizacji Sukcesji, złożonego ze specjalistów inwestora oraz agencji CBRE.

- Powstający obiekt ma duże szanse na sukces. Jesteśmy przekonani, że przyciągnie znakomitych najemców - mówi Krzysztof Apostolidis, prezes zarządu spółki Fabryka Biznesu - Colliers International to jedna z najbardziej doświadczonych agencji działających na rynku nieruchomości komercyjnych. Mamy zaufanie i szacunek dla jej profesjonalizmu.

Sukcesja to wielofunkcyjny kompleks, znajdujący się w pobliżu ścisłego centrum miasta. W obiekcie znajdzie się galeria handlowa ze strefą food court, strefa rozrywkowo-rekreacyjna z najnowocześniejszym w Polsce kinem sieci Helios oraz dwupoziomowy parking z innowacyjną, bezkolizyjną rampą wjazdową. Jak dotąd wynajęto około 60 proc. dostępnej powierzchi handlowej. Otwarcie Centrum planowane jest w 2015 roku.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA