PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Coraz więcej galerii handlowych - jak będą walczyć o klienta?

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 sty 2015 14:26

Do końca przyszłego roku Polska będzie na piątym miejscu w Europie pod względem posiadanej powierzchni handlowej. W chwili obecnej w ośmiu największych miastach znajduje się aż 180 galerii, a w całym kraju działa ich ponad 400. W budowie jest następnych 850 tys. mkw. sklepów. Jak przy takiej konkurencji nowo powstające obiekty zamierzają zawalczyć o klientów?

REKLAMA

Wydawałoby się, że zapotrzebowanie na nowe centra handlowe występuje głównie w małych miastach. Jednak rynek pokazuje, że obiekty budowane są nadal w dużych ośrodkach miejskich. W ubiegłym miesiącu we Wrocławiu otwarto nowe dwukondygnacyjne Centrum Handlowe Galaktyka. Co więcej, planowany jest już kolejny obiekt. Na miejscu wyburzonego wkrótce dworca PKS ma powstać galeria handlowa z podziemnymi peronami - koniec inwestycji przewidywany jest na przełom 2017 i 2018 roku. Kolejne nowe powierzchnie handlowe powstaną też w Łodzi , gdzie budowę centrum zaplanowano wokół secesyjnej elektrowni Scheiblera, i w Lublinie, w którym nowy obiekt stanie w miejscu Domu Towarowego Sezam. Nowa galeria handlowa powstanie również w Krakowie. Budowa ma ruszyć na początku 2015 roku wraz z nową estakadą w pobliżu ulic Dobrego Pasterza i Bora-Komorowskiego.

Z polskich miast to we Wrocławiu na jednego mieszkańca przypada największa ilość powierzchni handlowej: 76,3 mkw. Z 18 działających galerii największe to: Arkady Wrocławskie, Galeria Handlowa Sky Tower czy Magnolia Park. Nasuwa się pytanie, jak nowo powstające centra handlowe zapatrują się na tak sporą konkurencję w pozyskiwaniu klientów i jak obecne dbają o ich lojalność i utrzymanie?

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

  • s360 / G.S. 2015-05-08 13:07:35
    \"Z polskich miast to we Wrocławiu na jednego mieszkańca przypada największa ilość powierzchni handlowej: 76,3 mkw\". Chyba trochę mniej. 763 mkw na 1000 mieszkańców.
  • CCIM11061 2015-05-08 13:27:20
    do @ s360 / G.S., - nie zauważyłeś że wybory się zbliżają ? !

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.