PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Coraz więcej mężczyzn wybiera się do centrów handlowych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 21 lis 2014 12:46

Oferta skierowana wyłącznie do mężczyzn stanowi dziś od 20-25 proc. portfolio najemców galerii handlowej. Centra handlowe coraz częściej poszerzają ten segment. Powód? Mężczyźni polubili zakupy w galeriach, stawiają jednak warunki - oferta musi być szeroka. Gdzie lubią robić zakupy?

REKLAMA

Aż 43 proc. klientów polskich centrów handlowych stanowią już mężczyźni - wynika z badań agencji ARC Rynek i Opinia dla Galerii Jurajskiej w Częstochowie. W ocenie przedstawicieli rynku retail mężczyzna to bardzo dobry i konkretny konsument - typ zadaniowca, podejmującego zdecydowane decyzje zakupowe. To również konsument, który stawia galeriom bardzo wysokie wymagania.

- Panowie wymagają, aby oferta galerii była szeroka i jeśli już wybierają się na samodzielne zakupy do galerii, to tylko do takiej, która jest im to w stanie zapewnić. Liczy się dla nich zróżnicowanie sklepów. Pod dachem galerii lubią mieć wszystkie swoje ulubione marki odzieżowe - ocenia Katarzyna Korpak, dyrektor Galerii Jurajskiej w Częstochowie.

Strefa premium - propertynews.pl

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA