Coraz więcej sieci stawia na audyt


Sklepy, producenci i dystrybutorzy coraz częściej zlecają na zewnątrz realizację audytów dotyczących jakości obsługi klienta, ekspozycji towarów oraz realizacji działań promocyjnych.
Jak informuje Cursor, oferujący usługi z obszaru wsparcia sprzedaży i e-logistyki, w 2015 roku odnotował 100 proc. wzrost ilość takich zleceń. Obecnie spółka realizuje ponad 25 000 audytów miesięcznie.
Usługa audytu pozwala zgromadzić informacje dotyczące efektywności dystrybucji produktów oraz jakości komunikacji z konsumentami w sieciach handlowych. Umożliwia także ocenę realizacji zadań wynikających z umów sklepów z partnerami zewnętrznymi (dostawcami i dystrybutorami oferowanych w danej sieci produktów lub usług). To właśnie ta druga grupa klientów najczęściej korzysta z zewnętrznych audytów.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.