PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Coraz wyższe wydatki super- i hipermarketów na reklamę

  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • 30 sie 2012 15:14

O 30 proc. wzrosły wydatki super- i hipermarketów na reklamę w I połowie br. - donosi wirtualnemedia.pl. Tylko w tym roku poza internetem wydano łącznie 375 mln złotych.

REKLAMA

Najwyższe wzrosty odnotowała Biedronka i Kaufland. Z kolei Tesco i Real na reklamy wydają mniej niż przed rokiem.

Głównym powodem tak dużych wzrostów są inwestycje w reklamy ogólnopolskie. Do telewizji trafiło 64 proc. budżetów reklamowych, w porównaniu do 55 proc. przed rokiem.

Do najbardziej aktywnych graczy w internecie należy Lidl. Firmy na taką formę reklamy wydały tylko w I kwartale roku 45 mln złotych.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA