PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Costa Coffee będzie dywersyfikować lokalizacje

  • Autor: propertynews.pl
  • 29 cze 2015 10:30

Costa Coffee będzie dywersyfikować lokalizacje Michał Nowak, Property & Expansion Director, CHI Polska

Choć obecnie silnie stawiamy na centra handlowe, w ciągu najbliższych kilku lat będziemy dążyć do tego, aby coraz więcej kawiarni otwierać w innych segmentach rynku, przykładowo, w biurowcach – zapowiada w rozmowie z portalem Propertynews.pl Michał Nowak, Property & Expansion Director, CHI Polska.

REKLAMA

2015 rok upływa w CHI Polska pod znakiem intensywnej ekspansji, a tym samym na poszukiwaniu nowych lokalizacji. Finalizowany jest także proces rebrandingu, w ramach którego marka Costa Coffee  pojawia się w kolejnych miastach Polski. Obecnie w całej Polsce jest niemal 80 kawiarni z tym szyldem, w tym ponad 50 w Warszawie. - To plasuje nas na pozycji lidera na polskim rynku kawiarnianym. Na ten rok finansowy (do lutego 2016 r.) mamy ponadto zaplanowane otwarcie w sumie 6-7 nowych kawiarni. Do końca lutego zarządzać będziemy zatem siecią ok. 115 lokali Costa Coffee w 18 miastach Polski oraz 220 punktów Costa Express – wylicza Michał Nowak, Property & Expansion Director, CHI Polska.

Poszukując nowych lokalizacji, firma przygląda się różnego typu obiektom. - Interesujące są dla nas ulice handlowe i biurowce, ale także inne segmenty komercyjnego rynku nieruchomości, jak centra handlowe, dworce kolejowe czy osiedla mieszkaniowe - dodaje.

Obecnie zdecydowana większość, bo ok. 60 proc. kawiarni mieści się w galeriach handlowych.

- Wybierając lokal w centrum handlowym zwracamy uwagę m.in. na atrakcyjność obiektu, footfall, odpowiednie położenie lokalu, sąsiedztwo, stan wynajęcia galerii oraz potencjalną liczbę gości. Co ważne, w centrach handlowych w zależności od obiektu, możemy zdecydować się na lokalizację wewnątrz galerii, jak również na zewnątrz, a w niektórych przypadkach także na innej kondygnacji niż parter.

Choć obecnie sieć silnie stawia na centra handlowe, w ciągu najbliższych kilku lat będzie dywersyfikować lokalizacje. jedna z opcji są biurowce.

- W biurowcach stawiamy zarówno na lokale o powierzchni 100-130 mkw. z sezonowymi ogródkami, jak i wyspy znajdujące się wewnątrz budynków. Pod uwagę bierzemy oddzielne lokale w okolicach wejścia głównego, na co zdecydowaliśmy się np. w otwartej w lutym kawiarni w Harmony Office Center przy ul. Żaryna w Warszawie. Przychylnie patrzymy również na przestrzenie zlokalizowane w lobby, czego znakomitym przykładem jest kawiarnia Costa Coffee w biurowcu Skylight w centrum Warszawy czy nasza nowo otwarta kawiarnia w kompleksie Konstruktorska Business Center na Mokotowie. W każdym z tych obiektów kluczowa jest potencjalna liczba gości. Z racji profilu działalności, niezwykle ważny jest dla nas także dostęp do zaplecza socjalnego oraz sanitarnego. Analizując sytuację na rynku, dostrzegamy coraz więcej lokalizacji biurowych w całej Polsce, które są atrakcyjne dla marki Costa Coffee – mówi Michał Nowak.

 

 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA