PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Costa Coffee stawia na dwa kierunki rozwoju

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 08 mar 2018 12:11

Costa Coffee stawia na dwa kierunki rozwoju Michał Nowak, Property & Expansion Director Costa Europe

Costa Coffee ma już 144 kawiarnie w 21 miastach Polski, ale nie zwalnia tempa. - Na nadchodzący rok wyznaczyliśmy sobie dwa kierunki działania. Pierwszy z nich to otwarcia nowych lokali, drugim jest dalszy rozwój oferty produktowej - zapowiada Michał Nowak, Property & Expansion Director Costa Europe.

REKLAMA

Wciąż słyszymy o nowych kawiarniach pod szyldem Costa Coffee. W firmie praca wre...

Michał Nowak: To fakt. Najlepiej widać to na przykładzie 2017 r., w którym otworzyliśmy 13 nowych lokali, a także przeprowadziliśmy relokację oraz rozbudowę kawiarni w CH Plac Unii City Shopping w Warszawie. Nasze kolejne punkty pojawiły się zarówno w największych polskich miastach, w tym cztery nowe kawiarnie w Krakowie, jak i tych mniejszych, liczących 200-300 tys. mieszkańców. Były to m.in. pierwsze otwarcia w Olsztynie, Płocku oraz Lubinie.

To kawiarnie zlokalizowane przy ulicach. A jak przebiega rozwój sieci w segmencie centrów handlowych?

Równie intensywnie. Nasze lokale działają m.in. w nowych galeriach Serenada oraz Wroclavia, jednych z najistotniejszych inwestycji komercyjnych roku 2017. Uruchomiliśmy nowe kawiarnie także poza ścisłym centrum dużych miast, np. na warszawskim Tarchominie, w CH M1 w Markach czy pasażu TESCO przy ul. Kapelanka w Krakowiej. Kontynuujemy trend indywidualnego projektowania kawiarni – tylko w minionym roku powstało 7 lokali wyróżniających się unikalnym designem.

Co planuje Costa Coffee w najbliższych miesiącach? Nowe lokale? Unikalne koncepty?

W ostatnich latach rozwijamy ofertę o około 15 nowych lokali rocznie, a ubiegły rok zamknęliśmy z 144 kawiarniami w 21 miastach Polski. Bacznie obserwujemy preferencje naszych klientów, to gdzie bywają, tak aby nasze lokale wpisywały się w ich rytm dnia. Planujemy dalej rozwijać sieć w segmencie galerii handlowych, ale także w dzielnicach mieszkaniowych na peryferiach miast. Powierzchnie, które zajmują nasze lokale są ściśle uzależnione od specyfiki danego miejsca. Otwieramy coraz więcej kawiarni o powierzchni ok. 150-200 mkw., które pozwalają zaaranżować osobne strefy przeznaczone do pracy i spotkań biznesowych, relaksu oraz kąciki zabaw dla dzieci. Jednocześnie nie rezygnujemy z lokali typu take-away przy głównych szlakach komunikacyjnych, gdzie można złapać szybką kawę w drodze do pracy.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.