PARTNERZY
PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Costa Coffee zakończyła rebranding i rusza z kampanią reklamową

  • Autor: propertynews.pl
  • 11 sty 2016 12:53

Costa Coffee zakończyła rebranding i rusza z kampanią reklamową

Najnowsza i jednocześnie największa do tej pory kampania wizerunkowa Costa Coffee  będzie miała zasięg ogólnopolski. Realizowane będzie w telewizji, internecie oraz w przestrzeni miejskiej. Do końca bieżącego roku finansowego (kończącego się w lutym 2016 r.) w Polsce działać będzie ok. 115 kawiarni.

REKLAMA

W kampanii telewizyjnej został wykorzystany utwór Paula McCartneya pt. „New”. 30-sekundowy spot emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz najlepiej dopasowanych do grupy celowej kanałach VOD. Dodatkowo kampania wsparta jest nośnikami outdoorowymi, także niestandardowymi z animacją świetlną. W kluczowych miastach pojawią się citylighty i cyfrowe ekrany promujące Costa Coffee. Intensywne działania będą prowadzone także w internecie m.in. na największych portalach oraz w mediach społecznościowych, w tym: na Facebooku, Instagramie i YouTube. Zmiany podkreślające londyńskie korzenie marki.

W Polsce jest już 113 kawiarni Costa Coffee i 190 maszyn Costa Express. - Przez najbliższe miesiące będziemy prowadzić szereg działań wizerunkowych – od kampanii telewizyjnej w kluczowych stacjach ogólnopolskich (m.in. TVP, TVN, Polsat) i tematycznych, poprzez działania na portalach internetowych i w kanałach VOD, aż po komunikację OOH i akcje niestandardowe. W pierwszym kwartale mamy w planach także nietypowe działania w kanałach społecznościowych, o czym będziemy informować już wkrótce – komentuje Jolanta Borowska, dyrektor marketingu Costa Coffee Polska.

Za kreację kampanii odpowiada agencja RED8. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom. Działania Public Relations dla marki Costa Coffee realizuje BrandLab, a  komunikację w social media prowadzi agencja K2.

Do końca bieżącego roku finansowego (kończącego się w lutym 2016 r.) w Polsce działać będzie już
ok. 115 kawiarni. W kolejnych latach planowanych jestt kilkanaście otwarć rocznie. Globalnie sieć Costa ma już ponad 3000 kawiarni Costa Coffee w 30 krajach i ponad 4000 kawomatów Costa Express. Polska jest trzecim krajem, w którym przekroczona została granica 100 kawiarni. Obecnie wyprzedzają nas jedynie Wielka Brytania (1999 kawiarni) i Chiny (351 kawiarni).

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA