PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Cresa przedstawia handlową mapę Polski

  • Autor: propertynews.pl
  • 07 gru 2017 13:41

Cresa przedstawia handlową mapę Polski Magdalena Sadal, dyrektor Działu Doradztwa i Badań Rynkowych Branży Handlowej w firmie Cresa Polska

Jaki jest układ sił na poszczególnych rynkach handlowych w 13 najważniejszych miastach Polski pokazuje handlowa mapa Polski przygotowana przez Dział Doradztwa i Badań Rynkowych Branży Handlowej w firmie doradczej Cresa.

REKLAMA

Mapa dotyczy 13 najważniejszych miast (Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź, Wrocław, Poznań, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Białystok, Toruń, Rzeszów oraz konurbację śląską) i prawie 450 obiektów handlowych z podziałem na centra handlowe, parki handlowe, centra wyprzedażowe, wolnostojące magazyny i inne nieruchomości z ofertą handlową.

- Nasza mapa, jako podstawowe narzędzie analityki przestrzennej, pokazuje nie tylko lokalizacje obiektów handlowych, ale również kluczowe parametry poszczególnych rynków handlowych. Zawiera najważniejsze dane dotyczące lokalnych rynków, od podstawowych danych demograficznych po najnowszy indeks siły nabywczej – mówi Magdalena Sadal, Dyrektor Działu Doradztwa i Badań Rynkowych Branży Handlowej w firmie Cresa Polska.

Mapa odzwierciedla obecną sytuację na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. Zawiera również bardzo ważne informacje strategiczne: które obiekty handlowe są w trakcie modernizacji, a także którędy będzie przebiegać nowa autostrada lub droga ekspresowa. Korzystając z mapy opracowanej przez polski oddział firmy Cresa, najemcy rozważający konkretne lokalizacje potrafią lepiej ocenić potencjał każdego z miejsc.

- Mając tę mapę pod ręką, planujemy podróż z klientem przed wyruszeniem w drogę. Już na tym etapie możemy obiektywnie ocenić i odrzucić niektóre obiekty ze względu na lokalizację i stworzyć krótką listę preferowanych nieruchomości. Dzięki temu mamy więcej czasu na ich spokojne zwiedzanie i wybranie najlepszych obiektów handlowych do ekspansji marki czy do rozpoczęcia działalności w Polsce – mówi Szymon Łukasik, dyrektor Działu Reprezentacji Najemców Handlowych firmy Cresa Polska.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - EPP

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA