PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Cuprum Arena podsumowała rok

  • Autor: pr
  • 24 gru 2013 09:01

Galeria Cuprum Arena w Lubinie zamyka rok ze wzrostem obrotów oraz listą najemców powiększoną o marki premium: Mexx, Tommy Hilfiger i Gino Rossi.

REKLAMA

- Planujemy powiększenie już funkcjonujących salonów, m.in. marek Badura, Triumph i CCC. Będzie się działo jeszcze więcej, jeszcze częściej i na jeszcze większą skalę. Dołożymy wszelkich starań, by utrzymać pozycję lidera w sektorze handlowo-rozrywkowym Zagłębia Miedziowego - zapowiada Ewa Sieńko, menager ds. marketingu Galerii Cuprum Arena.

Rok 2013 to odwiedzalność na poziomie 6 mln oraz zwiększenie obrotów o 10 proc. w stosunku do roku ubiegłego. To także stuprocentowy poziom komercjalizacji powierzchni handlowej wynoszącej 34 tys. mkw.

W tym roku do grona dotychczasowych najemców dołączyły marki premium, ulokowane na poziomie 1.: Mexx z salonem o powierzchni 320 mkw., Tommy Hilfiger - 110 mkw. oraz Gino Rossi z metrażem 88 mkw. Pojawiły się dodatkowo nowe brandy: Ziaja (44 mkw. na poziomie 0.), otwarty niedawno dyskont odzieżowy Szachownica o powierzchni 305 mkw., Zabawki Modele o metrażu 70 mkw. na poziomie 0, Itaka (28 mkw.) oraz Pepco, zajmujące lokalizację na poziomie 0.

To nie koniec zmian powierzchniowych. Operator telefoniczny Play, zmieniając lokal, powiększył metraż z 35 do 75 mkw. Nową odsłonę zyskał również Leopardi, dostępny dla klientów od końca listopada. W kolejce do powiększenia swojej powierzchni handlowej stoją już kolejne marki funkcjonujące w Galerii Cuprum Arena. W 2014 roku będą to obuwnicze brandy Badura i CCC oraz salon bielizny Triumph.

Cuprum Arena, warta 100 mln euro inwestycja, jest pierwszą w Polsce galerią, zbudowaną na planie koła. Pierwszych klientów zaprosiła w 2009 roku. Posiada 130 punktów handlowych i usługowych. Inwestorem obiektu jest Dariusz Miłek, twórca grupy CCC, lidera polskiego rynku obuwniczego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA