PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Czarny Piątek przyciągnął tłumy do centrum Gemini

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 03 gru 2018 11:19

Czarny Piątek przyciągnął tłumy do centrum Gemini mat.pras.

„Black Friday” zyskuje w Polsce na popularności, przynosząc galeriom coraz więcej korzyści. Najlepszym przykładem na to, jak ten jeden dzień wpływa na handel, są galerie Gemini Park w Bielsku-Białej, Tarnowie i Tychach.

REKLAMA

„Black Friday” przynosi rekordy odwiedzin galeriom handlowym w całej Polsce, także trzem obiektom Gemini Park w Tarnowie, Bielsku-Białej i Tychach. Przez cały „czarny” weekend zakupy w nich zrobiło aż 237 tys. osób.

Rekord padł w Gemini Park Tarnów, gdzie odnotowano najlepszą dzienną frekwencję w 8-letniej historii galerii. Jedynie w piątek centrum handlowe odwiedziło blisko 38 tys. osób. Liczba klientów tego dnia wzrosła o 5,3 proc. w porównaniu do roku 2017 i aż o 59,2 proc. w stosunku do 2016. Przez cały weekend na zakupy wybrało się tutaj blisko 100 tys. klientów. Wynik ten galeria już porównała do przedświątecznej gorączki zakupów.

– Takie liczby zwykle notujemy w grudniu i to tuż przed świętami, kiedy najwięcej Polaków wybiera się na zakupy. Zarezerwowane są one więc dla najgorętszych okresów handlowych. Rekordowa frekwencja to dowód na to, jak dużym sukcesem komercyjnym jest dziś w Polsce „Black Friday” i na jak bardzo podatny, handlowy grunt trafiła ta formuła  – mówi Kinga Witek, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Tarnów.

Witek zwraca uwagę na jeszcze jeden element, który potęguje efekt „Czarnego Piątku”. – Koniec listopada zwykle był zarezerwowany np. dla weekendów rabatów lub nocy zakupów, co wynika wprost z kalendarza handlowego. Konsumenci wiedzą więc, że w tym czasie mogą oczekiwać rabatów – mówi.

- Pojawienie się na rynku spójnej formuły pokazującej rabaty sprawia, że te stają się jeszcze lepiej wypromowane przez marki, a przez to konsumenci je zauważają i reagują na nie.  Korzystają na tym wszystkie strony. W galeriach panuje ruch, najemcy wypracowują obroty, a klienci dostają skumulowaną ofertę rabatową i to tuż przed świętami – dodaje Witek.

W Bielsku tłumy 

Ale nie tylko w Tarnowie listopadowe promocje przyniosły rekordowe wyniki. Także bielski Gemini Park poczuł efekt nowej mody, tym bardziej, że tam najemcy skupili się na promocjach trwających cały weekend. W efekcie w 3 dni rabatów próg galerii przekroczyło łącznie 70 tys. klientów.

- Po doświadczeniach z lat ubiegłych, w tym roku postanowiliśmy wydłużyć promocje, skupiając się na „Black Weekendzie”. Tym samym nasi klienci mieli więcej czasu na wizytę w sklepach i zorientowanie się w ofercie. Taka dłuższa formuła doskonale sprawdziła się w Bielsku, przyniosła także wymierne korzyści – mówi Anna Dworak, dyrektor ds. marketingu i PR Gemini Park Bielsko-Biała.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.