PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Czarny Piątek w Jurajskiej. Galeria podsumowała działania

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 28 lis 2018 08:50

Czarny Piątek w Jurajskiej. Galeria podsumowała działania mat.pras.

Black Friday przyniósł Galerii Jurajskiej dzienny rekord frekwencji. Zdaniem przedstawicieli galerii, jest to zasługa nie tylko samych promocji w sklepach.

REKLAMA

Galeria Jurajska umacnia swoją regionalną pozycję i notuje kolejne rekordowe wyniki. Tylko w miniony piątek, centrum handlowe odwiedziło blisko 44 tys. osób. To jeden z najlepszych dziennych wyników galerii od otwarcia w 2009 roku.

To również wynik o ponad 100 proc. wyższy od średniej, dziennej frekwencji w 2018 roku i najlepszy, jaki zanotowano w tym roku. Zdaniem przedstawicieli Galerii Jurajskiej na taki wynik złożyło się kilka czynników, nie tylko promocje, jakie miały miejsce w miniony Black Friday.

- Od początku tego roku obserwujemy stabilny wzrost dziennej frekwencji. Z jednej strony jest to efekt przesunięcia się ruchu z niedziel niehandlowych na dni handlowe w tygodniu, z drugiej strony rosnącej popularności Galerii Jurajskiej w całym regionie – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Zdaniem Bugajczyka, to właśnie ten ostatni element przeważył i przyniósł w miniony piątek rekordowy wynik. – W ciągu ostatnich lat znacząco poszerzyliśmy nasz zasięg oddziaływania. Z galerii lokalnej, staliśmy się obiektem regionalnym, który w swoich zasięgu ma już blisko 1,5 miliona osób – mówi.

 - Wśród naszych klientów znaleźć dziś można zarówno mieszkańców powiatów częstochowskiego, myszkowskiego, kluczborskiego, ale także mieszkańców położonych blisko Częstochowy miast województw łódzkiego, świętokrzyskiego i opolskiego.  To pozwala nam działać na znacznie szerszym rynku niż jeszcze 5 lat temu – dodaje Roman Bugajczyk.

Spora w tym zasługa zmian, jakie zaszły w galerii. Przede wszystkim w jej ofercie. Galeria Jurajska jest dziś już w 100 proc. skomercjalizowana. W centrum handlowym swoje sklepy mają tacy giganci jak: Zara, H&M, TK Maxx, Stradivarius, Bershka C&A, Massimo Dutti, New Yorker, Tatuum, Deichmann, Adidas, Nike czy Puma. W ofercie można znaleźć także pełne portfolio marek należący do LPP z największym w Polsce salonem Reserved na czele. - Magnesem, który przyciąga dziś do Jurajskiej, zwłaszcza w okresie promocji jest bogata i zróżnicowana oferta modowa. Pod dachem galerii można znaleźć dziś wszystkie najpopularniejsze w Polsce sieci odzieżowe, ale także szeroką ofertę kosmetyków, biżuterii i dodatków. To sprawia, że Jurajską odwiedza nie tylko coraz więcej osób, ale także z coraz dalszych zakątków regionu, gdzie takiej oferty nie ma  – mówi Roman Bugajczyk.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.