PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Czerwona Torebka chce być liderem na rynku handlu

  • Autor: Parkiet
  • 26 wrz 2013 08:49

Zdaniem przedstawicieli Czerwonej Torebki potencjał polskiego rynku handlu wciąż jest duży, branża jest niezwykle rozdrobniona i jest to szansa dla dużych sieci. Czerwona Torebka bierze pod uwagę przejmowanie lokalizacji po pojedynczych sklepach oraz przejmowanie całych sieci - informuje Parkiet.

REKLAMA

Największym akcjonariuszem Czerwonej Torebki jest Mariusz Świtalski, twórca takich marek jak Eurocash, Biedronka i Żabka. Celem Czerwonej Torebki jest odzyskanie pozycji lidera w polskim handlu. Zdaniem członk ów rady nadzorczej spółki sprzymierzeńcem grupy jest sprawdzony model biznesu.

Jak informuje Parkiet Czerwona Torebka działa w trzech segmentach handlowych: przejęła Merlina, uruchamia sieć dyskontów i rozwija sklepy Małpka. Te ostatnie zostały przejęte od rodziny największego akcjonariusza. Czerwona Torebka deklaruje, że na koniec tego roku będzie ok. 200 Małpek. - W 2014 r. powstanie drugie tyle. Z kolei od 2015 r. będziemy w stanie otwierać ponad 300 placówek w skali roku i skutecznie gonić inne, podobne sieci - mówi Przemysław Schmidt, członek rady nadzorczej Czerwonej Torebki.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA