PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Czerwona Torebka nie obawia się o najemców, widzi "ocean możliwości" (wideo)

  • Autor: Propertynews.pl
  • 19 paź 2012 13:44

Spółka Czerwona Torebka, która chce zbudować sieć 1,8 tys. pasaży handlowych do 2021 r., nie obawia problemów z komercjalizacją powierzchni. Celuje w lokalnych najemców - nieduże sklepy specjalistyczne zajmujące lokale do 100 mkw. Prezes firmy Ireneusz Kazimierczyk ocenia, że daje to wachlarz ok. 340 tys. potencjalnych klientów. - To ocean możliwości który powoduje, że mamy skąd dobierać naszych najemców - podkreśla.

REKLAMA

Typowy pasaż Czerwona Torebka to 12 lokali handlowo-usługowych. - Obecnie współpracujemy z ogólnopolskimi sieciami sklepów convenience oraz z firmami regionalnymi w zakresie sklepów mięsnych, piekarniczych, aptek czy drogerii - mówi Ireneusz Kazimierczyk.

Spółka Czerwona Torebka, której właściciel Mariusz Świtalski stał już za sukcesem takich sieci handlowych jak Biedronka czy Żabka, teraz też kreuje własne koncepty handlowe. - Tworzymy np. projekt Warzywniak. To nas odróżnia od klasycznych firm deweloperskich, że oprócz przygotowania miejsca dla handlu również sami go kreujemy - przekonuje prezes Kazimierczyk. Podkreśla, że Warzywniak to pierwsza ogólnopolska sieć sklepów z warzywam.

Firma myśli o tworzeniu kolejnych marek sieci sklepów specjalistycznych. - Projekt jest na tyle rozwojowy, że w pierwszym etapie będziemy budować miejsca dla handlu. Widzimy jednak wiele możliwości np. w branży drogeryjnej, artykułów dla zwierząt, eko-żywności czy gastronomicznej i w przyszłości w tym kierunku chcielibyśmy się rozwijać - zdradza prezes Czerwonej Torebki.

Ireneusz Kazimierczyk zaznacza, że pasaże Czerwona Torebka będą pojawiały się w lokalizacjach do których nie dociera nowoczesny handel ze względu na ograniczony zasięg oddziaływania. - Nam w strefie oddziaływania wystarczy 3 tys. klientów - przekonuje Kazimierczyk.


 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA