PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Czerwona Torebka planuje dalszą ekspansję sieci dyskontów

  • www.portalspozywczy.pl
  • 28 sty 2014 15:50

Czerwona Torebka chce otwierać nawet 100 dyskontów rocznie - powiedział w rozmowie z portalspozywczy.pl Przemysław Schmidt, członek rady nadzorczej spółki Czerwona Torebka.

REKLAMA

- Sieć sklepów dyskontowych uruchomiliśmy pod koniec ubiegłego roku. To format doskonale znany na rynku, chociaż nasza koncepcja różni się nieco od obecnego na rynku formatu, który ewoluuje bardziej w kierunku supermarketu. My natomiast koncentrujemy się na koncepcji stricte dyskontowej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Przemysław Schmidt.

Spółka uruchomiła pod koniec grudnia 2013 roku swoje pierwsze Dyskonty Czerwona Torebka.

- 21 i 30 grudnia uruchomiliśmy pierwsze pilotażowe sklepy w pięciu miastach: w Gdańsku, Działdowie, Bydgoszczy, Bytomiu i Białymstoku. 10 stycznia zostały otwarte kolejne dyskonty w Nowym Sączu, Szczecinie oraz Gorzowie Wielkopolskim - mówi Przemysław Schmidt.

- Na I kwartał tego roku planujemy kolejne otwarcia m.in. w Słupsku, Szprotawie i Oleśnicy. Pod koniec 2014 chcemy zarządzać kilkudziesięcioma Dyskontami Czerwona Torebka, a docelowo zamierzamy otwierać po 100 sklepów rocznie - dodaje.

I podkreśla, że jest na to potencjał na rynku. - Uważamy, że jest na to potencjał na rynku, szczególnie, jeśli porównamy rynek polski z rynkami na zachodzie Europy. Wtedy widać, że nasz rynek jest jeszcze wciąż bardzo rozdrobniony - mówi Schmidt.

- Na całym świecie istnieją oczywiście małe firmy rodzinne, ale u nas proporcjonalny udział sklepów rodzinnych do całości rynku jest dużo większy niż w innych krajach. Konsolidacja czy usieciowienie będzie więc następować, dlatego, że jest to ekonomicznie korzystne - dodaje.

Spółka Czerwona Torebka działa obecnie w trzech kanałach dystrybucji - sklepy convenience, czyli Małpka Express, dyskonty, czyli sklepy Czerwona Torebka oraz e-commerce, czyli sklep Merlin.pl. Grupa w swoim portfolio posiada również sieć pasaży handlowych Czerwona Torebka.

Czerwona Torebka jako spółka akcyjna została założona w 2007 r. i stanowi kontynuację działalności prowadzonej przez Mariusza Świtalskiego, głównego akcjonariusza firmy. W grudniu 2012 r. akcje Czerwonej Torebki zadebiutowały na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Wartość oferty wyniosła wtedy 18,8 mln zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA