PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Czerwona Torebka sprzedała lokale za 56 mln złotych

  • Autor: Propertynews.pl
  • 30 sty 2014 12:01

Czerwona Torebka sprzedała lokale za 56 mln złotych

Produkt inwestycyjny wprowadzony na rynek przez poznańską spółkę Czerwona Torebka w ubiegłym roku spotkał się z bardzo dobrym odbiorem inwestorów. W 2013 roku firma sprzedała 104 lokale o łącznej powierzchni najmu wynoszącej 7 805 mkw.

REKLAMA

Sprzedaż lokali handlowych i usługowych zlokalizowanych w sieci pasaży Czerwona Torebka została uruchomiona na początku 2013 roku. Oferta spółki jest skierowana nie tylko do inwestorów zainteresowanych rynkiem nieruchomości, ale do każdego, kto chce efektywnie pomnożyć swoje oszczędności. Obecnie nabywcy lokali otrzymują już stały i kwartalnie wypłacany czynsz.

- Cieszymy się, że nasz produkt spotkał się z tak pozytywną reakcją ze strony inwestorów - mówi Tomasz Jurga, członek zarządu spółki Czerwona Torebka. - Nasza oferta inwestycyjna jest jedną z pierwszych tego typu na polskim rynku. Jest konkurencyjna i bardziej rentowna niż funkcjonujące na rynku instrumenty finansowe, ale jednocześnie bezpieczna i dająca gwarancję stałego zysku. Inwestor staje się jedynym włascicielem lokalu z atrakcyjną stopą zwrotu - dodaje Jurga.

Inwestycja w lokale w pasażach Czerwona Torebka to stała roczna stopa zwrotu na poziomie 8 proc., która dodatkowo jest waloryzowana każdego roku o wartość wskaźnika inflacji. Czerwona Torebka przez czas trwania umowy zajmuje się zarządzaniem i komercjalizacją powierzchni ponosząc wszelkie koszty związane z bieżącym funkcjonowaniem np. ubezpieczenia czy wydatków remontowych. Konstrukcja produktu chroni zgromadzony kapitał przed inflacją i co najważniejsze inwestor posiada realną wartość w postaci lokalu handlowego lub usługowego.

Spółka planuje, że sprzedaż w 2014 roku będzie wyższa od wyniku osiągniętego w 2013 roku. Trwają negocjacje z potencjalnymi klientami na kwotę bliską 23 milionów złotych. Do końca 2013 roku spółka posiadała 65 pasaży handlowych Czerwona Torebka na terenie całego kraju. Ich poziom komercjalizacji jest bliski 90 proc. Wśród najemców oprócz regionalnych przedsiębiorców, znajdują się znane ogólnopolskie marki takie jak Rossmann, Pepco, Neonet, MediaExpert, Euro RTV AGD czy Textil Market.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA