PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Czerwona Torebka zmienia strategię rozwoju?

  • Autor: Rzeczpospolita
  • 09 sty 2015 08:42

Czerwona Torebka zmienia strategię rozwoju?

Do niedawna Grupa Czerwona Torebka zapowiadała rozwój w trzech segmentach: dyskontowym (Dyskont Czerwona Torebka), convenience (Małpka) oraz internetowym (Merlin.pl). Teraz zdecydowano się na sprzedaż Małpki. Jak donosi "Rzeczpospolita", na rynku pojawiają się też informacje o poszukiwaniu również kupca na Merlina.

REKLAMA

Jak tłumaczy w rozmowie z "Rzepą" Paweł Ciszek, prezes Czerwonej Torebki, grupa zdecydowała się na sprzedaż Małpki po prostu dlatego, gdyż otrzymała dobrą ofertę. Strategia grupy zakłada, że nadal będzie się ona mocno rozwijać w sektorze handlowym.

Ciszek nie zdradza, czy w plotkach na temat poszukiwania chętnych na kupno sklepu Merlin.pl jest ziarnko prawdy. "Nie chcemy wykluczyć żadnej opcji korzystnej dla dalszego rozwoju tego projektu i atrakcyjnej dla inwestorów Czerwonej Torebki" - stwierdza prezes grupy.

Czerwona Torebka, gdy kupowała Merlin.pl, tłumaczyła, że sklep ten świetnie pasuje do jej portfela. Zapowiadano wówczas spore efekty synergii. Jak zauważa "Rzeczpospolita", sieć punktów odbioru Merlina cały czas się rozwija. Lokowane są one m.in. w pasażach Czerwonej Torebki.


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA