PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Częstochowa potrzebuje zmian. To szansa dla galerii

  • Autor: Propertynews.pl
  • 08 kwi 2016 10:00

Częstochowa potrzebuje zmian. To szansa dla galerii fot. Galeria Jurajska

W najbliższych latach w Częstochowie nie powstanie nowa galeria handlowa. Istniejące obiekty stoją więc przed wyzwaniem modernizacji. Jako pierwsza ton zmianom w mieście nadała Galeria Jurajska, która od kilku miesięcy przechodzi metamorfozę.

REKLAMA

Działające w Częstochowie galerie handlowe czekają zmiany jakościowe. Powód jest prosty, w najbliższych latach w mieście nie powstaną nowe centra, jednocześnie rosnąć będą wymagania dotyczące tego typu obiektów. Klienci przywiązani do zakupów w Częstochowie, będą musieli więc wybierać pomiędzy 4 działającymi w mieście galeriami.

Galeria Jurajska, największy z tego typu obiektów w Częstochowie, dostrzegła w tym potencjał i już od kilku miesięcy inwestuje w remodeling swojej oferty i wnętrz. Jest to jak dotąd największa i najkosztowniejsza ze zmian w częstochowskich galeriach.

Tylko w ciągu ostatnich kilku miesięcy w centrum przebudowano tzw. food court, czyli część restauracyjną, którą przekształcono w miejsce spotkań, wzorowane na hiszpańskich restauracjach. Ponadto galeria odnowiła także wnętrza części toalet i wymieniła oświetlenie na parkingach. Galeria zainwestowała także w nowe oznaczenia alejek i otoczenia centrum, logotyp, a także w interaktywne infokioski - pierwsze tego typu urządzenia w mieście.

Największe zmiany zaszły jednak w ofercie. Centrum całkowicie przebudowało jej strukturę, wprowadzając pod swój dach marki, których dotąd brakowało w mieście lub których, wg badań konsumenckich, oczekiwali klienci obiektu.

Tylko w 2015 roku oferta Jurajskiej poszerzyła się aż o 16 sklepów, z czego cztery to sklepy z wyposażeniem wnętrz, a 8 to sklepy z ubraniami lub dodatkami. W galerii otwarto także największy w Polsce, bo mający 2840 mkw. salon marki Reserved. Dzięki tym zmianom Jurajska ma obecnie jedną z najszerszych ofert wnętrzarskich i fashion wśród śląskich galerii handlowych.

- Zamiast inwestować wyłącznie w kampanię wizerunkową, zainwestowaliśmy w faktyczne zmiany, które poprawiają odbiór galerii i przyciągają klientów zarówno z Częstochowy, jak i miast ościennych. Kluczowe dla nas stało się unowocześnienie wnętrz i oferty. Ta ostatnia została poszerzona, zarówno w 2014 roku dzięki rekomercjalizacji, jak również w 2015 roku dzięki kolejnym, nowym otwarciom - mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej

Zmiany zaprocentowały. 2015 rok okazał się dla centrum rekordowy. Galerię odwiedziło ponad 6,2 miliona osób, tj. aż o 8 proc. więcej niż w 2014 roku i najwięcej od jej otwarcia w 2015 roku.

  • 1
  • 2
  • vfbfn 2016-05-05 20:30:48
    fajnie by było jakby na dworcu PKP ktoś odświeżył i odgrodził drzwiami tamtejsze powierzchnie handlowe tam są takie fajne metraże i dużo miejsc handlowych aż przykro patrzeć, że tam jest tylko relay, jakiś outlet albo second hand... szkoda tamtych powierzchni handlowych, które odkąd pamiętam były zawsze puste...

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA