PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Czteryczwarte zaprojektowało nowy koncept sieci Mila

  • dlahandlu.pl
  • 20 sty 2015 17:53

W wyniku wygranego przetargu agencja brandingowa Czteryczwarte stworzyła nową markę sieci handlowej MILA, która ruszyła w połowie stycznia br. Czteryczwarte odpowiada za kreację nazwy, projekt marki i systemu identyfikacji wizualnej. MILA to sieć powstała w wyniku oddzielenia ok. 170 sklepów od sieci Polomarket.

REKLAMA

Sklepy zlokalizowane są w miejscowościach średniej wielkości i mają oferować szeroki wybór produktów, w tym świeżych warzyw, wędlin czy ciast. Ze względu na charakter i lokalizację nowej sieci, Czteryczwarte zaproponowało koncept strategiczny „Targ XXI wieku". W tym ujęciu nowe sklepy stanowią połączenie targu - kojarzonego z ludźmi, świeżością, zdrowiem - i nowoczesności, kojarzonej z wygodą.

Czteryczwarte opracowało zasady zastosowania identyfikacji na budynkach, adaptację wnętrz na tzw. okres przejściowy, visuale dla poszczególnych stoisk oraz wszelkie projekty systemu graficznego dla materiałów sprzedaży: cenówki na listwy, cenówki do stoisk z produktami ważonymi, etykiety, listwy, torby papierowe i plastikowe, tablice informacyjne, stroje dla personelu, bony płatnicze.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA