PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Czteryczwarte zaprojektowało nowy koncept sieci Mila

  • dlahandlu.pl
  • 20 sty 2015 17:53

W wyniku wygranego przetargu agencja brandingowa Czteryczwarte stworzyła nową markę sieci handlowej MILA, która ruszyła w połowie stycznia br. Czteryczwarte odpowiada za kreację nazwy, projekt marki i systemu identyfikacji wizualnej. MILA to sieć powstała w wyniku oddzielenia ok. 170 sklepów od sieci Polomarket.

REKLAMA

Sklepy zlokalizowane są w miejscowościach średniej wielkości i mają oferować szeroki wybór produktów, w tym świeżych warzyw, wędlin czy ciast. Ze względu na charakter i lokalizację nowej sieci, Czteryczwarte zaproponowało koncept strategiczny „Targ XXI wieku". W tym ujęciu nowe sklepy stanowią połączenie targu - kojarzonego z ludźmi, świeżością, zdrowiem - i nowoczesności, kojarzonej z wygodą.

Czteryczwarte opracowało zasady zastosowania identyfikacji na budynkach, adaptację wnętrz na tzw. okres przejściowy, visuale dla poszczególnych stoisk oraz wszelkie projekty systemu graficznego dla materiałów sprzedaży: cenówki na listwy, cenówki do stoisk z produktami ważonymi, etykiety, listwy, torby papierowe i plastikowe, tablice informacyjne, stroje dla personelu, bony płatnicze.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.