PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dariusz Miłek: Jeszcze trzy galerie do zbudowania, a potem już tylko sklepy

  • Autor: Propertynews.pl
  • 16 maj 2012 16:20

Dariusz Miłek: Jeszcze trzy galerie do zbudowania, a potem już tylko sklepy

Dariusz Miłek, który trzy lata temu otworzył galerię Cuprum Arena w Lubinie, a 16 maja br. Koronę Kielce, powiedział w rozmowie z Propertynews.pl, że jego cel to budowa jeszcze trzech obiektów handlowych. - Na inwestycjach w Inowrocławiu, Lesznie i Olsztynie raczej poprzestanę. Mój główny biznes to produkcja i sprzedaż butów - mówi główny udziałowiec spółki obuwniczej NG2. W projekty deweloperskie, łącznie z kredytami bankowi, zainwestuje ok. 2 mld zł.

REKLAMA

Dariusz Miłek poinformował, że realizacja inwestycji w Olsztynie i Lesznie może ruszyć jeszcze w tym roku, ale najprawdopodobniej stanie się to wiosną 2013 roku. - Budowa Galerii Solnej w Inowrocławiu rozpocznie się już za kilkanaście dni - podkreślił.

Zaznaczył, że zainteresowanie ze strony najemców wszystkimi galeriami jest bardzo duże.

Dariusz Miłek przyznał, że od samego początku zakładał budowę 4-5 centrów handlowych. Taka decyzja nie wynika z sytuacji na rynku. - Chciałem zbudować te obiekty, żeby po naszej działalności pozostał wyraźny ślad - informuje i dodaje, że obecnie nie rozważa sprzedaży wzniesionych obiektów.

Strategia dla spółki NG2 to systematycznie powiększanie sieci sprzedaży. - Chcemy dalej otwierać sklepy, nie tylko w Polsce. Mocniej wchodzić na rynek słowacki i czeski, za chwilę Rumunia i Węgry. Wychodzimy na zewnątrz - zdradza Dariusz Miłek.

- W Polsce otworzymy jeszcze ok. 200 sklepów i rynek powoli zacznie się nasycać. Wtedy będziemy zmieniać i powiększać istniejące lokalizacje. Musimy wyjść za granicę i jak na razie robimy to skutecznie - informuje Miłek.

Podkreślił, że nie planuje wprowadzania żadnych nowych konceptów sklepów.

Zapytany o rynek sklepów obuwniczych w Polsce powiedział, że jak na razie jedyną konkurencyjną siecią dla jego spółki jest firma Deichmann, która ma dużą skalę, liczną grupę klientów i rozpoznawalne logo.

  • wikasow 2013-05-15 20:23:19
    ta romanse z koszykarkami ppp żałosne niech się trzyma swojej żony a nie
  • darek 2012-10-03 11:24:15
    po co kupujecie te buble a koels aplic wam za prace us iebie sb grosze ! hehe glupis poalczku bos biedny i beidnys bos glupi! a on kretytami to fifnsuje bow lasnej aksy przeciez nei wylozy ona pojdzie pod zabepiecznie a nwet ne ona lecz jest wirtualne peianidze w akacjach!!!!ktorych nitk nie kupi po 55zl bo sa warte grosze!!!t
  • niunia 2012-06-14 15:27:04
    tia galerie w budowie a ludzie tyraja w ccc za marne grosz :/ ot polityka


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA