PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Debiut pełen kolorów - oto Picky Pica w Galerii Krakowskiej

Debiut pełen kolorów - oto Picky Pica w Galerii Krakowskiej
mat.pras.
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 lut 2019 15:12

Do grona najemców Galerii Krakowskiej dołączyła marka jubilerska Picky Pica. Na pełnej koloru powierzchni 46 mkw. klienci znajdą wpisującą się w najaktualniejsze trendy sezonu biżuterię ze srebra i mosiądzu, a także zegarki znanych firm. Koncept w centrum jest pierwszym salonem marki w Polsce.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 28 lut 2019 15:12

Picky Pica to przede wszystkim zabawa formą i kolorem. Dużą część asortymentu stanowią produkty pokryte barwną emalią – jest to podstawowa linia biżuterii marki. W ofercie znajdują się również wzory stworzone z wykorzystaniem kolorowych tkanin lub nici (chwostów). Uzupełnieniem oferty jest biżuteria ze srebra, również w wersji z pozłoceniem w atrakcyjnych cenach. W salonie w Galerii Krakowskiej dostępne są również zegarki m.in. takich marek jak Casio, Fossil, Timex, Lorus czy Diesel.

Wystrój salonu w Galerii Krakowskiej jest spójny z głównymi wartościami marki, jakimi są radość, zabawa i moda. Wnętrze jest jasne i kolorowe. Motywem przewodnim konceptu jest element logotypu marki – mała sroczka, którą można odnaleźć w stelażach mebli, na ścianach i pod sufitem w formie lamp. Marka postawiła też na oryginalne rozwiązania, jak ściana składająca się z welurowych paneli, zielona kompozycja oraz duży neon z logotypem.

Marka Picky Pica powstała w 2016 roku, jako nowość w portfolio W.KRUK S.A. Jej nazwa powstała z połączenia angielskiego słowa „picky” (wybredny) oraz łacińskiej nazwy sroki zwyczajnej z rodziny krukowatych (pica pica). W ten sposób powstał symbol marki dedykowanej kobietom, które kochają modną biżuterię.

Dotychczas sprzedaż stacjonarna była prowadzona na wyspach w dwóch centrach handlowych w Polsce. Koncept w Galerii Krakowskiej jest pierwszym pełnometrażowym salonem marki.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.159.156
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.