PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Debiutujące marki wybierają Bonarkę City Center

  • Autor: propertynews.pl
  • 15 lip 2015 10:43

Debiutujące marki wybierają Bonarkę City Center Bonarka City Center

Bonarka City Center jest coraz chętniej wybierana na debiut rynkowy nowych marek. Z początkiem wakacji wystartowały tu: pierwszy w Polsce salon Colin’s, pierwszy w Krakowie salon a Tab i drugi w Krakowie lokal Starbucks.

REKLAMA

- Bonarka City Center coraz częściej jest polem rynkowych debiutów marek. I to nie tylko na skalę regionalną, ale i krajową. Dobitnie świadczy to o mocnej pozycji naszego centrum na handlowej mapie Polski. Wybory najemców potwierdzają osiągane wyniki – odwiedzalność i obroty w Bonarce rosną nieprzerwanie od momentu otwarcia, co jest chlubnym przykładem na tle statystyk branży. W ciągu ostatnich 2 tygodni otworzyły się u nas lokale 3 ciekawych marek, które niewątpliwie dodatkowo podniosą atrakcyjność portfolio Bonarki w oczach klientów. – komentuje Beata Jarmołkowicz, dyrektor zarządzający TriGranit Management Polska.

Oferta Bonarka City Center od początku wakacji wzbogaciła się o nowe propozycje z kategorii: moda, wyposażenie wnętrz oraz gastronomia.

Pierwszy w Polsce salon Colin’s w Bonarka City Center ma powierzchnię ponad 130 mkw. i mieści się na poziomie +1. Colin's jest marką oferującą odzież damską i męską. Asortyment produktów odzieżowych marki uzupełniają dedykowane linie obuwia i akcesoriów takich jak paski, torby, okulary. Firma wywodzi się z Turcji i dynamicznie rozwija na rynkach Europy i Azji. W najbliższym czasie Colin’s planuje otwarcia kolejnych sklepów w Polsce.

Na początku lipca otwarto także nową kawiarnię Starbucks. Mieści się ona na poziomie 0. Lokal liczy 110 mkw. i oferuje 29 miejsc siedzących oraz długi stół, przy którym usiąść może 10 gości. Jest to druga kawiarnia tej kultowej marki w Krakowie.

Z końcem czerwca natomiast otwarto w Bonarka City Center jeden z pierwszych w Polsce salonów à Tab – nowej marki na rynku artykułów wyposażenia wnętrz. Sklep zajmuje 241 m2 powierzchni na poziomie +1. Nowa marka należy do polskiej spółki BBK, właściciela m.in. popularnej sieci z artykułami wyposażenia wnętrz home&you.

 


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA