PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Deflacja uderza w wyniki sieci

  • dlahandlu.pl
  • 29 maj 2015 08:20

Z punktu widzenia branży detalicznej znacznie większym problemem makroekonomicznym jest deflacja. Oddziaływanie na sprzedaż i zyskowność w kategoriach spożywczych nie jest jednoznaczne. Są takie produkty, jak np. mięso, które mniej zamożni Polacy kupują teraz chętniej, bo jest bardziej dostępne ekonomicznie niż do tej pory - wskazuje Daniel Prałat, dyrektor generalny Intermarché.

REKLAMA

- I tu jest możliwe nawet odniesienie pewnych korzyści wynikających z większego wolumenu sprzedaży, nawet przy niższej cenie jednostkowej. Ale jest wiele kategorii, których Polacy nie kupią więcej, nawet jak są tańsze. I tutaj presja deflacyjna jest dla branży bardzo niekorzystna. Generalnie w produktach spożywczych takich kategorii jest większość, bo są to przecież zwykłe dobra codziennego użytku - podkreśla dyrektor generalny Intermarché.

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Arrowhead Partner serwisu - ECE Partner serwisu - EPP Partner serwisu - Polska Rada Centrów Handlowych Partner serwisu - Galeria WISŁA

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA