PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Deflacja zaskoczyła polskie sieci handlowe

  • Autor: Gazeta Wyborcza
  • 07 lip 2015 08:09

Jean-Philippe Magre, prezes zarządu E.Leclerc Polska tłumaczy w wywiadzie dla "Gazety Wyborczej, że jeszcze dwa lata temu udział promocji w całym obrocie sklepów w Polsce był poniżej 25 proc, a teraz jest koło 30 proc., a czasami powyżej 30 proc.

REKLAMA

Jak mówi Magre, cały rynek FMCG, zmniejszył się w 2014 roku o 4 proc. To oznacza, że żeby sprzedać za tyle samo co rok wcześniej, trzeba zwiększyć obrót o te 4 proc. Dodaje, że to jest trudne i nawet Biedronce się to nie udało. Deflacja zaskoczyła sieci handlowe, które wierzyły, że Polska jest zieloną wyspą.

Przeczytaj więcej

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA