PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dekada Realty zdradza plany na 2015 r.

  • Autor: propertynews.pl
  • 12 sty 2015 13:16

Dekada Realty zdradza plany na 2015 r.

Rozpoczęła się budowa dziesiątej inwestycji spółki Dekada Realty - galerii Dekada w Malborku. Trwają też przygotowania do rozpoczęcia realizacji centrum handlowego w Ciechanowie.

REKLAMA

- Rok 2015 będzie dla spółki Dekada Realty czasem wytężonej pracy przy nowych projektach. Nasz dziesiąty obiekt, w Malborku, planujemy ukończyć w IV kw. przyszłego roku - mówi Aleksander Walczak, prezes spółki Dekada Realty. Wiosną rozpoczynamy prace budowlane przy jedenastym projekcie, i zarazem czwartym będącym zintegrowanym obiektem handlowo-komunikacyjnym w Ciechanowie. Planujemy oddać go do użytku do końca przyszłego roku - dodaje  Aleksander Walczak.

Spółka Dekada Realty stara się też o uzyskanie pozwolenia na inwestycje w Nysie i Łowiczu. Trwają tam procedury związane ze zmianą Miejscowych Planów Zagospodarowania Przestrzennego.

Firma planuje rozbudowę i poszerzenie dotychczasowej oferty galerii handlowych w Skierniewicach i Sieradzu. -- Prowadzimy również szereg działań marketingowych mających na celu przekonanie i przyzwyczajenie klientów do zakupów w naszych obiektach. Niektóre z naszych centrów istnieją na rynku już kilka lat, przeprowadzamy więc - jeżeli jest taka potrzeba - korekty tenant mix i pozyskujemy takich najemców, jacy są oczekiwani i potrzebni w danej społeczności - mówi Aleksander Walczak.

Dekada Realty stawia także na intensywny rozwój formatu centrów handlowo-komunikacyjnych. Prowadzi szereg zaawansowanych negocjacji ze spółkami przewozowymi - autobusowymi oraz PKP - i w tym roku ma zamiar sfinalizować część z nich i pozyskać nowe lokalizacje pod tego typu projekty.

Jak przewiduje Aleksander Walczak, sytuacja na rynku nieruchomości handlowych będzie dążyć do stanu stabilizacji i osiągnięcia pełnego nasycenia nowoczesną powierzchnią handlową, również w miejscowościach do 100 tys. mieszkańców. - Cały czas w Polsce pojawiają się również nowe marki i z pewnością deweloperzy budujący w mniejszych miastach będą chcieli do swoich obiektów pozyskać te brandy, które wcześniej w danym regionie były niedostępne - ocenia Walczak.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA