PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Delikatesy szukają recepty na kryzys

  • Autor: Gazeta Wyborcza
  • 28 wrz 2012 11:20

Dwie czołowe sieci delikatesów rozpoczęły niezależnie od siebie kampanie reklamowe produktów o niższych cenach. Promocja marki własnej sieci Piotr i Paweł oraz nowych produktów Almy pod nazwą Food & Joy pojawiły się już w radiu i prasie. Dzięki tańszym produktom sieci chcą przyciągnąć nowych klientów i zwiększyć sprzedaż - pisze serwis gazeta.pl.

REKLAMA

Obecnie w asortymencie marki własnej sieć Piotr i Paweł ma 250 produktów, a do końca roku chce dobić do 300. Ostatnio pojawiła się nawet karma dla zwierząt. Jak komentuje Błażej Patryn, rzecznik prasowy sieci w pierwszej połowie tego roku marka własna stanowiła 2,5 proc. łącznej sprzedaży, a na koniec roku sieć chce osiągnąć 3 proc.

Obecnie w asortymencie Food & Joy Almy znajduje się ponad 100 produktów, a do końca roku ma ich być ponad 200. Ceny produktów mogą wydawać się atrakcyjne, szczególnie jeśli weźmiemy pod uwagę, że dotychczas w Almie dominowały produkty premium. Dla przykładu sok pomarańczowy Food & Joy kosztuje 1,69 zł, woda mineralna 1,39 zł za butelkę 1,5 litra.

Przedstawiciele sieci delikatesów nie ukrywają, że wprowadzają marki własne głównie w reakcji na spowolnienie gospodarcze i zaciskanie pasa przez Polaków, którzy na zakupach uważnie przyglądają się każdej wydanej złotówce.

Jedną z pierwszych sieci delikatesów, która zdecydowała się wprowadzić artykuły pod marką własną, było Bomi. Właściciele nie ukrywali, że miało to być jednym ze sposobów na poprawę sprzedaży. Niestety, w lipcu zarząd Bomi złożył w sądzie wniosek o ogłoszenie upadłości.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA