PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Delko stawia na rozwój sieci drogerii Blue Stop

  • Autor: Parkiet
  • 14 sty 2014 09:18

Duża poprawa zysku przy niewielkim wzroście sprzedaży - to plan dla spółki Delko na 2014 r. Do tego mogą dojść zakupy trzech firm z branży - czytamy w Parkiecie.

REKLAMA

Delko już od dłuższego czasu sygnalizuje, że zamierza kupić trzy firmy z branży. Na razie jednak do żadnej transakcji nie doszło. Zarząd uspokaja, że sprawa przejęcia firm Delkor, Delko Otto i Luberda wciąż jest aktualna - pisze "Parkiet".

Delko stawia też na rozwój franczyzowej sieci drogerii Blue Stop. Teraz liczy ona 139 sklepów. W przygotowaniu jest 41 nowych. Spłka rozwija także działy chemiczno-kosmetyczne w sklepach spożywczych i osiedlowych. Planuje, że tempo rozwoju Blue Stop się utrzyma, a liczba placówek może w tym roku przekroczyć 200.

W ciągu ostatnich kilku lat na rynku drogerii w Polsce działo się stosunkowo niewiele. Za to w minionych kilkunastu miesiącach wydarzenia nabrały tempa. Do gry włączyła się giełdowa Hygienika, przejmując Schleckera i dynamicznie rozwijając sieć, która teraz funkcjonuje pod marką Dayli. W tyle nie pozostaje właściciel Biedronki ze swoją nową siecią Hebe. Wciąż jak burza idzie Rossmann, który jest niekwestionowanym liderem polskiego rynku z ponad 800 sklepami. Natomiast borykające się z problemami Drogerie Natura wystawione zostały na sprzedaż. Ich losy powinny się rozstrzygnąć za kilka miesięcy - czytamy w "Parkiecie".


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA