PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Depare - mocny debiut na polskim rynku

  • Autor: propertynews.pl
  • 11 gru 2013 14:24

Depare - mocny debiut na polskim rynku

W grudniu br. nowa marka odzieżowa Depare otworzy salon w dębickim Centrum Handlowym Raj. Będzie to dziesiąta placówka sieci, która zadebiutowała na polskim rynku w sierpniu tego roku.

REKLAMA

Pierwszy sklep odzieżowy Depare otwarty został w krakowskim Solvay Parku. Do końca listopada na rynku funkcjonowało już dziewięć salonów tego nowego kobiecego brandu, stworzonego przez firmę Ravel.

- Powstanie nowej marki to odpowiedź na zmieniające się realia rynku odzieżowego - mówi w rozmowie z propertynews.pl Dorota Wandzel, dyrektor marketingu firmy Depare. - Nasze ubrania są inspirowane światowymi trendami i mają niskie ceny. Podobne rzeczy można kupić obecnie np. w Promodzie czy Stradivariusie - dodaje.

Depare zapowiada otwarcie swojego nowego sklepu jeszcze przed końcem tego roku. Dzięsiata lokalizacja znajdzie się w Centrum Handlowym Raj w Dębicy. Jak przyznaje w rozmowie z naszym portalem Dorota Wandzel, są już plany na następny rok. - Oczywiście mamy zamiar otwierać nowe salony, ale tylko w lokalizacjach o umiarkowanych czynszach, bowiem zależy nam na utrzymaniu atrakcyjnych cen, a wysoki czynsz to uniemożliwia - mówi Dorota Wandzel. - Myślę, że przyszłym roku liczba ich wzrośnie do 15-20. Nasze lokale maja powierzchnię do 100 mkw. -dodaje.

Ubrania z logo Depare można także kupować online pod adresem www.perhapsme.com.

 

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA