Deweloperzy chcą powstrzymać turystykę zakupową


Powstające centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia w Pabianicach jest szansą na ograniczenie turystyki zakupowej – według sondy przeprowadzonej wśród mieszkańców, 64 proc. ankietowanych deklaruje, że wolałoby robić zakupy na miejscu.
Mieszkańcy małych miast są gotowi podróżować do większych miejscowości w poszukiwaniu atrakcyjnej oferty handlowej. Turystyka zakupowa jest wśród nich coraz bardziej powszechna z powodu braku znanych marek, udogodnień rozrywkowych i usługowych w lokalnych obiektach handlowych lub ze względu na całkowity brak takich miejsc w małych i średnich miastach. Popyt na nowoczesne galerie handlowe w mniejszych miastach wzrasta, już około 17 proc. obiektów handlowych znajduje się w małych miastach, podczas gdy jeszcze 5 lat temu było to 12 proc.
- Potencjał mniejszych miejscowości jest bardzo duży. Są to atrakcyjne lokalizacje ze względu na mniejszą konkurencyjność, niższe koszty pracy oraz popyt na nowoczesną powierzchnię handlowo-rozrywkową. Nasza najnowsza inwestycja, Centrum Handlowo-Rozrywkowa Tkalnia jest odpowiedzią na potrzeby mieszkańców. W sondzie, przeprowadzonej przez życiepabianic.pl, 64 proc. respondentów odpowiedziało, że wolałoby robić zakupy w Pabianicach niż w okolicznych miastach. Mieszkańcom najbardziej brakuje sklepów odzieżowych i drogeryjnych znanych, sieciowych marek – komentuje Adrian Majsterek, inwestor spółki A&A.

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU PROPERTYNEWS.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.