PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

DH Renoma podsumowuje ubiegły rok

DH Renoma podsumowuje ubiegły rok
  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 22 sty 2014 14:46

Dom Handlowy Renoma w 2013 roku odwiedziło 7 mln osób. Przedstawiciele centrum mają nadzieję na poprawę wyniku w br. i poszerzają ofertę modową.

  • Autor: propertynews.pl
  • Dodano: 22 sty 2014 14:46
Nowe marki w Domu Handlowym Renoma to m.in.: GAP, Hugo Boss i Emanuel Berg. Salon Emanuel Berg jest pierwszym wrocławskim sklepem tej marki. Z kolei dla amerykańskiego giganta odzieżowego GAP salon w Renomie jest dopiero trzecim w Polsce.

To nie koniec nowości. - Aktualnie negocjowane są umowy z kolejnymi najemcami, więc wkrótce można spodziewać się w centrum kolejnych marek, debiutujących na wrocławskim rynku - deklaruje Michał Świerczyński z Griffin Group, właściciela DH Renoma.

Oprócz oferty typu premium, w 2013 roku w Renomie, pojawiły się także salony takich marek jak Yes, World Optik, my SUSU, Molton, Né Comme Ça, Frankies. Natomiast na wiosnę otworzą się m.in. Marella, Mohito i Reserved.

W roku 2013 Renomę odwiedziło 6,9 mln osób. Średnio w skali całego roku obroty w Renomie wzrosły o 7,9 proc., całoroczny zakumulowany wzrost odwiedzalności wyniósł +2 proc. W grudniu 2013 roku Renomę odwiedziło prawie 760 tys. osób, co stanowi wzrost o 11,3 proc. r-d-r, natomiast grudniowa sprzedaż w Renomie wzrosła o 9 proc. r-d-r.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)


Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.210.61.41
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu
REKLAMA

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.