DH Renoma podsumowuje ubiegły rok

Dom Handlowy Renoma w 2013 roku odwiedziło 7 mln osób. Przedstawiciele centrum mają nadzieję na poprawę wyniku w br. i poszerzają ofertę modową.
To nie koniec nowości. - Aktualnie negocjowane są umowy z kolejnymi najemcami, więc wkrótce można spodziewać się w centrum kolejnych marek, debiutujących na wrocławskim rynku - deklaruje Michał Świerczyński z Griffin Group, właściciela DH Renoma.
Oprócz oferty typu premium, w 2013 roku w Renomie, pojawiły się także salony takich marek jak Yes, World Optik, my SUSU, Molton, Né Comme Ça, Frankies. Natomiast na wiosnę otworzą się m.in. Marella, Mohito i Reserved.
W roku 2013 Renomę odwiedziło 6,9 mln osób. Średnio w skali całego roku obroty w Renomie wzrosły o 7,9 proc., całoroczny zakumulowany wzrost odwiedzalności wyniósł +2 proc. W grudniu 2013 roku Renomę odwiedziło prawie 760 tys. osób, co stanowi wzrost o 11,3 proc. r-d-r, natomiast grudniowa sprzedaż w Renomie wzrosła o 9 proc. r-d-r.
WSZYSTKIE KOMENTARZE (0)
Nie ma jeszcze komentarzy. Twój może być pierwszy.