PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dla hip-hopowców i deskorolkowców. Internetowa marka rusza na podbój w realu

  • Autor: propertynews.pl
  • 24 kwi 2017 12:00

Dla hip-hopowców i deskorolkowców. Internetowa marka rusza na podbój w realu SelectShop w Krakowie w Bonarka City Center

W Bonarka City Center otwarto pierwszy SelectShop w Małopolsce. Lokal o powierzchni 160 mkw. znajduje się na poziomie +1 krakowskiego centrum. To dopiero początek ekspansji marki.

REKLAMA

SelectShop kieruje swoje produkty do osób związanych z kulturą hip-hopową i deskorolkową. Marka znana dotychczas szerszej klienteli głównie z Internetu, ogłosiła podjęcie ekspansji także w tradycyjnym kanale sprzedaży i zapowiada uruchomienie sklepów stacjonarnych w największych polskich miastach. Jednym z pierwszych lokali marki, poza rodzinnym Rzeszowem, jest właśnie otwarty salon w Bonarka City Center w Krakowie. SelectShop oferuje szeroki wybór odzieży, sprzętu sportowego i akcesoriów związanych z uprawianiem takich dyscyplin jak skateboarding, czy snowboarding. Znaleźć tu można także kolekcje marek wywodzących się z szeroko rozumianych nurtów streetwear i hip-hop.

Bonarka City Center słynie z oferty marek i kategorii produktowych. Centrum lubi zaskakiwać klientów nowymi konceptami, jak na przykład SelectShop, kierujących swoje produkty do ściśle określonego grona konsumentów. - Uzupełnienie oferty mainstreamowej bardziej niszowymi markami korzystnie wpływa na postrzeganie miksu najemców w obiekcie jako całości i wyróżnia centrum na tle konkurencji. Równie istotny jak poszerzenie oferty jest dla nas fakt wyboru Bonarki na miejsce debiutu marki SelectShop na lokalnym rynku. Potwierdza to wysoką pozycję konkurencyjną centrum. Bonarka to po prostu miejsce pierwszego wyboru w Krakowie – zarówno dla klientów, jak i najemców – komentuje Justyna Bartosz, Retail Asset Manager, Rockcastle.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA