PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Długoterminowa strategia się opłaca. Plac Unii poprawia wyniki

  • Autor: propertynews.pl
  • 31 sty 2017 14:05

Długoterminowa strategia się opłaca. Plac Unii poprawia wyniki Plac Unii City Shopping

Plac Unii City Shopping ma powody do zadowolenia. Warszawska galeria handlowa zamknęła rok z 12 proc. wzrostem footfallu oraz ponad 7 proc. wzrostem obrotów.

REKLAMA

- Dzięki długoterminowej strategii aktywnego zarządzania Plac Unii stał się chętnie odwiedzaną destynacją zakupową przez klientów. Trend wzrostowy w obrotach i odwiedzalności w ujęciu rok do roku jest efektem skutecznej polityki leasingowej i marketingowej, którą realizujemy od momentu zakupu obiektu w grudniu 2014 roku – komentuje Anna Duchnowska, prezes polskiego biura Invesco Real Estate, właściciela Placu Unii City Shopping.

Za wyniki operacyjne notowane w 2016 roku odpowiada podejście do marketingu z wykorzystaniem kanałów docierających do wybranych segmentów klientów oraz przemyślane poszerzanie portfolio marek. W obiekcie pojawili się najemcy wzbogacający ofertę o asortyment z zakresu zdrowia i urody oraz akcesoriów i wyposażenia wnętrz, m.in.: Douglas, Duka, apteka Dr Zdrowie oraz Villeroy & Boch. Modowa oferta poszerzyła się o marki Armani Jeans, Calvin Klein oraz Trussardi, które dostępne są w butiku Denim Lover. Łącznie w 2016 roku podpisano 8 nowych umów najmu o łącznej powierzchni ponad 800 mkw.

Plac Unii City Shopping stanowi integralną część wielofunkcyjnego kompleksu Plac Unii, który dysponuje 41 300. mkw powierzchni biurowej, skomercjalizowanej blisko w 100 proc. Najemcy biurowi Placu Unii mogą korzystać z wartości dodanej dostępnej w przestrzeni handlowej.

- Plac Unii  City Shopping dostarcza najemcom biurowym szereg dodatkowych bodźców w postaci m.in. happy hours oraz dedykowanych rabatów. Uzyskujemy w ten sposób doskonałą synergię przestrzeni handlowej i biurowej, zwiększając atrakcyjność powierzchni obu części kompleksu – dodaje Anna Duchnowska.

W ubiegłym roku, zarządca obiektu - WeCare Property Management – wdrożył także zmodernizowaną strategię plasowania obiektu. Konsekwentne przybliżanie klientom oferty centrum oraz jego kluczowych walorów przyniosło efekty przewyższające oczekiwania.

- Nasze analizy przed zakupem w grudniu 2014 roku jasno wskazywały na bardzo wysoki potencjał Placu Unii, a kluczem do sukcesu okazała się bardzo konsekwentna i spójna polityka plasowania centrum wśród najemców oraz klientów. Obiekt o zdefiniowanym i bardzo modowym charakterze został uzupełniony o dodatkowe kategorie zakupowe, co zachęciło klientów do częstszych odwiedzin. Przekonaliśmy do siebie szerokie grono odwiedzających, którzy, co istotne, regularnie powracają – kończy Anna Duchnowska.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.