PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Do 2016 roku wartość sprzedaży w e-handlu wzrośnie do 1,67 tryliona dolarów

  • www.portalspozywczy.pl
  • 28 sty 2014 14:27

Wskaźnik sprzedaży dla sektora e-commerce, według najnowszych prognoz rynkowych, na najważniejszych rynkach powinien osiągnąć do 2016 roku wartość 1,67 tryliona dolarów. Jego ciągły, dwucyfrowy wzrost zauważalny jest na całym świecie. Wartość eksportu towarów drogą internetową w przypadku sześciu największych rynków e-commerce w Europie osiągnie do 2020 roku poziom 130 miliardów dolarów - informuje Integer.pl.

REKLAMA

Największym z tych rynków jest Wielka Brytania, której nadwyżki z handlu online związane ze zwiększającą się ilością dóbr sprzedawanych za granicę wygenerowały w 2013 roku obrót na poziomie ponad 1 miliard dolarów. W przypadku Stanów Zjednoczonych, które znalazły się na drugim miejscu, wartość sprzedaży eksportowej osiągnął 180 milionów dolarów. Rynek niemiecki wygenerował w tej kategorii 35 milionów dolarów.

- Rozwój światowego e-handlu potwierdza jednoznacznie, że dziś wygra nie tylko ten kto będzie silnym operatorem logistycznym w swoim kraju, ale ten kto zagwarantuje dostawy transgraniczne. E-konsumenci nie korzystają jeszcze szeroko z zakupów zagranicznych i nie jest to standard w ich nawykach zakupowych, ale to jedynie kwestia czasu. Gwałtowny rozwój handlu online w Azji pokazuje, że należy przygotować się do zapewnienia szybkich, niedrogich i efektownych dostaw międzynarodowych - ocenia Rafał Brzoska, prezes Integer.pl.

Amerykańska firma analityczna eMarketer oceniła, że w 2013 roku globalny rynek e-commerce odnotował wzrost na poziomie 17 proc., a w ciągu kolejnych trzech lat odnotuje nawet 150 proc. dynamikę. Według tych wyliczeń do 2016 roku wolumen sprzedaży online w USA, krajach Azji i Pacyfiku oraz Zachodniej Europie osiągnie więc wartość około 1,67 tryliona dolarów.

Z badań przeprowadzonych przez eMarketer wynika również, że azjatycki rynek e-commerce jest dużo bardziej rozwinięty i większy od rynku europejskiego, a także amerykańskiego. Wskazuje na to m.in. wzrost wielkości handlu za pośrednictwem Internetu.
Kraje Starego Świata mogą spodziewać się, że wzrost ten osiągnie około 134 proc., w przypadku krajów azjatyckich może być to nawet 186 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.