PARTNERZY PORTALU
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

Do najemców ETC Swarzędz dołączyła kolejna marka z grupy LPP

Do najemców ETC Swarzędz dołączyła kolejna marka z grupy LPP
Swarzędz Etc. Fot Piotr Krajewski
  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 20 maj 2019 16:28

Do grona najemców ETC Swarzędz dołączyła kolejna marka z portfolio grupy LPP. W centrum otwarty został salon Sinsay oferujący odzież i akcesoria dla młodych kobiet. To druga, obok Reserved marka należąca do koncernu LPP, która w ostatnim czasie wzmocniła ofertę ETC.

  • Autor: PropertyNews.pl
  • Dodano: 20 maj 2019 16:28

Sinsay to najmłodszy brand z portfolio Grupy LPP, obecny już w ponad 10 europejskich krajach. Pod tym szyldem działa obecnie ponad 270 salonów stacjonarnych oraz sklep internetowy. 
W ETC Swarzędz marka otworzyła pod koniec kwietnia sklep o powierzchni 512 mkw. Kolekcje Sinsay, utrzymane zarówno w stylu casual, jak i nieco bardziej imprezowym,  dedykowane są młodym, energicznym kobietom i nastolatkom. Czerpią z najnowszych trendów, a jednocześnie dostępne są w przystępnych cenach.

– Bardzo się cieszymy, że do ETC Swarzędz dołączyła kolejna tak silna i dynamicznie rozwijająca się marka, jak Sinsay. Jesteśmy przekonani, że panie, które – jak wynika z przeprowadzonych przez nas badań – stanowią większość wśród klientów ETC, docenią jej obecność w naszym centrum – mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park. – Konsekwentnie wzmacniamy ofertę handlową ETC. Tylko w ostatnim czasie dołączyło do nas 4F, home&you, Reporter Young, a oferta usługowa poszerzyła się o salon fryzjerski oraz placówkę mBanku. Coraz większa dostępność ciekawych marek i usług, a także duża ilość wydarzeń odbywających się na terenie centrum, przyciąga do ETC coraz więcej klientów – w ubiegłym roku odwiedziło nas prawie 2,8 mln osób – dodaje M. Najgrodzki.

ETC Swarzędz to jedno z najstarszych centrów handlowych w Wielkopolsce, które działa nieprzerwanie od 1994 roku. Ze względu na konieczność dostosowania obiektu do współczesnych standardów architektonicznych oraz zwiększenia komfortu zakupów, nakładem wspólnych sił Akron Group oraz Grupy Capital Park, poddane zostało gruntownej modernizacji w okresie od lipca 2016 do października 2017. ETC Swarzędz po przebudowie  zajmuje 20 tys. mkw. powierzchni, na której mieści się 80 lokali handlowo-usługowych. Najemcami obiektu są zarówno znane, sieciowe marki takie jak Intermarche, Pepco, Rossmann, Drogeria Natura, Reserved, Vistula i Wólczanka, Medicine, Top Secret, Diverse, Martes Sport, Smyk, 5-10-15, KiK, Deichmann, CCC, Tatuum, Big Star, restauracja Olimp, KFC, Pizza Hut czy Vision Express, ale też lokalni przedsiębiorcy, m.in. Piekarnia Natura, kwiaciarnia Artis Flower, sklep z zabawkami Kids, sklep winiarski Mine Wine, MB Bielizna i wiele innych. Komercjalizację obiektu prowadzi CP Property Management. Inwestorami i właścicielami projektu są Grupa Capital Park oraz Akron Group.

WSZYSTKIE KOMENTARZE (2)

  • simon 2019-05-21 20:06:19
    Marki LPP na pewno warto mieć wśród swoich najemców. Przyciągają zdecydowanie duża liczbę potencjalnych klientów.
  • natka 2019-05-22 15:18:41
    Sinsay to chyba najlepszy wybór, ich kolekcje trafiają do większości kobiet.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.242.25.198
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin serwisu

REKOMENDOWANE DLA CIEBIE

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.