PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl
partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Do trzech razy sztuka? Karawela znów zmienia projekt handlowy w Toruniu

  • Autor: Propertynews.pl
  • 30 wrz 2013 11:46

Do trzech razy sztuka? Karawela znów zmienia projekt handlowy w Toruniu

Firma Karawela zaprezentowała trzeci już projekt obiektu handlowego, jaki powstanie przy Szosie Bydgoskiej w Toruniu. Obecnie inwestor planuje zrealizować centrum wyprzedażowe Outlet Toruń połączone z parkiem handlowym.

REKLAMA

Inwestor Karawela sp. z o.o. zrealizuje projekt w dwóch etapach: najpierw powstanie park handlowy, a następnie centrum wyprzedażowe. Obecnie trwa komercjalizacja obiektu, którą prowadzi The Blue Ocean Investment Group (BOIG).

Outlet Toruń będzie pierwszym centrum wyprzedażowym w liczącym ponad 2 mln mieszkańców województwie kujawsko-pomorskim. Planowana koncepcja zakłada powstanie silnego, regionalnego centrum wyprzedażowego, którego ofertę dopełni park handlowy ze stacją benzynową i restauracją typu drive-through, a także wielkopowierzchniowy sklep z wyposażeniem wnętrz.

- Województwo kujawsko-pomorskie to region, w którym dynamicznie rozwija się 5 dużych miast Toruń, Bydgoszcz, Inowrocław, Włocławek i Grudziądz, które łącznie zamieszkuje ponad 2 mln mieszkańców. Ze względu na to, iż Outlet Toruń będzie pierwszym obiektem wyprzedażowym tej części Polski z pewnością przejmie rolę ponadregionalnego lidera handlu - mówi Radosław Gadomski, Commercial Director w firmie BOIG Property Consulting odpowiedzialnej za komercjalizację obiektu.

W pierwszej fazie inwestycji, która potrwa około 18 miesięcy, powstanie park handlowy o powierzchni około 10 tys. mkw. GLA; a druga faza obejmie realizację outletu o powierzchni 8 tys. mkw. najmu. Po ukończeniu obu etapów obiekt zapewni swoim klientom około 1200 miejsc parkingowych.

- Retail Park skoncentrowany wokół kilku dużych obiektów: outletu, sklepu z wyposażeniem wnętrz, stacji paliw to wciąż innowacyjne rozwiązanie na polskim rynku. Połączenie centrum wyprzedażowego z parkiem handlowym powoduje wzajemną synergię obiektów dzięki czemu rośnie odwiedzalność każdego z nich - mówi Sebastian Bogusz - członek zarządu Karawela sp. z o.o.

Spółka Karawela planowała w tej lokalizacji budowę Galerii Karawela, a następnie Centrum Handlowego Elipsa. Jego powierzchnia miała wynieść około 40 tys. mkw.

PARTNERZY SERWISU partner portalu propertynews.pl Partner serwisu - Galeria WISŁA Partner serwisu - OUTLET CENTER

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA