PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dobra oferta i niestandardowe rozwiązania. Tak buduje się pozycję galerii

  • Autor: propertynews.pl
  • 10 paź 2016 14:06

Dobra oferta i niestandardowe rozwiązania. Tak buduje się pozycję galerii fot. Galeria Katowicka

Znaczące wzrosty sprzedaży i footfallu, stabilizacja na rynku, a także 13 nowych marek i 23 umowy leasingowe – to podsumowanie działalności Galerii Katowickiej trzy lata po otwarciu.

REKLAMA

Jak mówią przedstawiciele galerii, do sukcesu przyczyniły się innowacyjne kampanie, nowoczesna aplikacja lojalnościowa i niestandardowe rozwiązania w obszarze CSR i wayfindingu.

Galeria Katowicka, będąca własnością funduszu Meyer Bergman, została otwarta we wrześniu 2013 roku, jako część projektu rewitalizacji centrum Katowic. Oferuje 47,500 mkw. powierzchni handlowej z bezpośrednim dostępem do nowego dworca kolejowego, podziemnego dworca autobusowego i dwupoziomowego parkingu. W lipcu 2016 roku Galeria uzyskała pozwolenie na poszerzenie części handlowej o kolejne 5 000 mkw., a wkrótce ten wielofunkcyjny kompleks zostanie rozbudowany o nowoczesny biurowiec o pow. 20 000 mkw.

Znaczące wzrosty sprzedaży i footfallu

Od czasu otwarcia Galeria Katowicka notuje wzrosty najważniejszych wskaźników – sprzedaży i footfallu. Odwiedzalność Galerii rosła od niespełna 800 tys. w pierwszych miesiącach po otwarciu, do 1,2 – 1,3 mln osób miesięcznie obecnie. W ciągu 36 miesięcy funkcjonowania Centrum odwiedziło ponad 38,5 mln klientów, a szacuje się, że w okresie nadchodzących Świąt będzie około 1,5 mln. osób miesięcznie. Tym samym rok 2016 zamknie się wzrostem footfallu na poziomie ok. 14,5 mln odwiedzających.

Wyraźnie rosną też wskaźniki sprzedaży, jakie osiągają najemcy Galerii Katowickiej – to ok. +22 proc. w końcówce 2015 i w pierwszym półroczu 2016, do regularnych, stabilnych wzrostów +14 proc. obecnie.

Nowe umowy, nowi najemcy

Galeria Katowicka podpisała 23 nowe umowy najmu i wszystko wskazuje na to, że do końca roku Centrum zostanie w 100 proc. skomercjalizowane. W Galerii pojawiło się 13 nowych marek, w tym Matras megastore (500 mkw.), You Dessert (26 mkw.), Diverse (400 mkw.) czy Martes Sport (1000 mkw.). Oferta dziecięca została wzmocniona o marki: 5.10.15. Reporter Young, Kreatywne Maluchy, by Kleoo, plac zabaw Fit4Kids oraz szkołę tańca Iskra.

- W ciągu ostatnich 24. miesięcy Galeria Katowicka zanotowała fantastyczne wyniki. Lokalizacja w sercu miasta i pełna integracja centrum handlowego z dworcem kolejowym i autobusowym oraz innymi kluczowymi elementami infrastruktury miejskiej i drogowej, w obszarze o największej – poza Warszawą - gęstości zaludnienia w Polsce, to niezaprzeczalne atuty przyciągające właścicieli wiodących marek i coraz większą liczbę odwiedzających – mówi Peter Evans, Asset Manager, Europa Centralna I Wschodnia, Vice President Mayer Bergman.

  • 1
  • 2

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2018

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.