PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dobra oferta i niestandardowe rozwiązania. Tak buduje się pozycję galerii

  • Autor: propertynews.pl
  • 10 paź 2016 14:06

Dobra oferta i niestandardowe rozwiązania. Tak buduje się pozycję galerii fot. Galeria Katowicka

Znaczące wzrosty sprzedaży i footfallu, stabilizacja na rynku, a także 13 nowych marek i 23 umowy leasingowe – to podsumowanie działalności Galerii Katowickiej trzy lata po otwarciu.

REKLAMA

Jak mówią przedstawiciele galerii, do sukcesu przyczyniły się innowacyjne kampanie, nowoczesna aplikacja lojalnościowa i niestandardowe rozwiązania w obszarze CSR i wayfindingu.

Galeria Katowicka, będąca własnością funduszu Meyer Bergman, została otwarta we wrześniu 2013 roku, jako część projektu rewitalizacji centrum Katowic. Oferuje 47,500 mkw. powierzchni handlowej z bezpośrednim dostępem do nowego dworca kolejowego, podziemnego dworca autobusowego i dwupoziomowego parkingu. W lipcu 2016 roku Galeria uzyskała pozwolenie na poszerzenie części handlowej o kolejne 5 000 mkw., a wkrótce ten wielofunkcyjny kompleks zostanie rozbudowany o nowoczesny biurowiec o pow. 20 000 mkw.

Znaczące wzrosty sprzedaży i footfallu

Od czasu otwarcia Galeria Katowicka notuje wzrosty najważniejszych wskaźników – sprzedaży i footfallu. Odwiedzalność Galerii rosła od niespełna 800 tys. w pierwszych miesiącach po otwarciu, do 1,2 – 1,3 mln osób miesięcznie obecnie. W ciągu 36 miesięcy funkcjonowania Centrum odwiedziło ponad 38,5 mln klientów, a szacuje się, że w okresie nadchodzących Świąt będzie około 1,5 mln. osób miesięcznie. Tym samym rok 2016 zamknie się wzrostem footfallu na poziomie ok. 14,5 mln odwiedzających.

Wyraźnie rosną też wskaźniki sprzedaży, jakie osiągają najemcy Galerii Katowickiej – to ok. +22 proc. w końcówce 2015 i w pierwszym półroczu 2016, do regularnych, stabilnych wzrostów +14 proc. obecnie.

Nowe umowy, nowi najemcy

Galeria Katowicka podpisała 23 nowe umowy najmu i wszystko wskazuje na to, że do końca roku Centrum zostanie w 100 proc. skomercjalizowane. W Galerii pojawiło się 13 nowych marek, w tym Matras megastore (500 mkw.), You Dessert (26 mkw.), Diverse (400 mkw.) czy Martes Sport (1000 mkw.). Oferta dziecięca została wzmocniona o marki: 5.10.15. Reporter Young, Kreatywne Maluchy, by Kleoo, plac zabaw Fit4Kids oraz szkołę tańca Iskra.

- W ciągu ostatnich 24. miesięcy Galeria Katowicka zanotowała fantastyczne wyniki. Lokalizacja w sercu miasta i pełna integracja centrum handlowego z dworcem kolejowym i autobusowym oraz innymi kluczowymi elementami infrastruktury miejskiej i drogowej, w obszarze o największej – poza Warszawą - gęstości zaludnienia w Polsce, to niezaprzeczalne atuty przyciągające właścicieli wiodących marek i coraz większą liczbę odwiedzających – mówi Peter Evans, Asset Manager, Europa Centralna I Wschodnia, Vice President Mayer Bergman.

  • 1
  • 2

PARTNER SERWISU Partner serwisu - Galeria WISŁA

REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA