PARTNERZY PORTALU

partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl partner portalu propertynews.pl

REKLAMA

Dobra passa Jurajskiej. Takich wyników w wakacje jeszcze nie było

  • Autor: Propertynews.pl
  • 07 wrz 2017 10:11

Dobra passa Jurajskiej. Takich wyników w wakacje jeszcze nie było Galeria Jurajska

Galeria Jurajska zakończyła wakacje z rosnącą liczbą klientów. Obiekt zaczął także notować stałą, miesięczną frekwencję na poziomie ponad 600 tys. osób miesięcznie. – Tak dobrych wakacji jeszcze nie mieliśmy - komentuje dyrektor obiektu.

REKLAMA

Pomimo wakacji i masowych wyjazdów w Galerii Jurajskiej wzrosła liczba klientów. Tylko od czerwca do sierpnia centrum handlowe odwiedziło aż 1,81 miliona osób - o ponad 7 proc. więcej niż w analogicznym okresie przed rokiem. To najlepszy wynik wakacyjny częstochowskiego obiektu, od czasu jego otwarcia w 2009 roku.

To nie koniec dobrej passy Jurajskiej. W wakacje centrum handlowe zaczęło także notować odwiedziny na poziomie ponad 600 tys. osób miesięcznie. Takie wyniki Jurajska do tej pory osiągała jedynie w grudniu, tuż przed świętami. Pod tym względem bardzo dobrze wypadł lipiec. W miesiącu pośrodku wakacji galerię odwiedziło ponad 629 tys. osób. Był to jak dotąd najlepszy miesiąc w 2017 roku i jeden z najlepszych w historii obiektu. Podobną liczbę udało się galerii osiągnąć w sierpniu, notując ponad 606 tys. odwiedzających. Dla porównania, do tej pory galerię miesięcznie odwiedzało od 500 do 550 tys. osób.

- Wakacje nie zniechęciły do zakupów, wręcz przeciwnie. Urlopy i więcej czasu wolnego przyczyniły się do znaczącego wzrostu odwiedzin w Galerii Jurajskiej – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej. - Wpływ na to miało kilka czynników. Jurajska w mieście nie kojarzy się już tylko z zakupami, ale także z miejscem spotkań. W ostatnich miesiącach przybyło nam także nowych najemców, a dotychczasowi zmodernizowali sklepy. Odświeżyliśmy więc ofertę. Ruszył także projekt „Jurajska: STOP” skierowany do kierowców. Poczyniliśmy także szereg inwestycji w komfort klientów - dodaje.

To m.in. te ostatnie procentują w mijających miesiącach. Od początku roku Jurajska m.in. zainwestowała w nowy system zarządzania parkingiem, nowy parking dla autokarów, a także w specjalne punkty relaksu z przyłączami do ładowania urządzeń mobilnych. Powstały także nowe parkingi – dla rowerzystów i motocyklistów. Na początku lata centrum handlowe wystartowało także z kampanią „Jurajska: STOP”, która ma zachęcić kierowców do zatrzymywania się w galerii np. na obiad lub kawę.

- Małymi krokami zmieniamy funkcję, jaką pełni Galeria Jurajska w mieście, koncentrując się na zakupach, ale jednocześnie na tym wszystkim wokół nich, co umila wolny czas. Powoli absorbujemy także ideę tzw. „trzeciego miejsca”, czyli przestrzeni przyjaznej relaksowi. To trend charakterystyczny dla wszystkich liczących się dziś obiektów handlowych w Polsce i na świecie. Wyniki frekwencyjne, ale także obroty najemców, pokazują, że naszym klientom podoba się ten kierunek – mówi dyrektor galerii.

Na wakacyjny wynik Jurajskiej mógł mieć także wpływ rynkowy trend. Według firmy ShopperTrack w lipcu liczba odwiedzających polskie galerie wzrosła o 0,7 proc., z kolei w czerwcu zanotowano wzrost aż o 9,6 proc. - Jeszcze do niedawna wakacje w centrach handlowych oznaczały nieznaczne spadki, spowodowane wyjazdami klientów. Dziś widzimy, że wakacje nie wyhamowują handlu, a w wielu przypadkach wręcz go stymulują. Pod tym względem nasze zachowania konsumenckie pokrywają się z tymi, jakie obserwuje się dziś w innych krajach UE – mówi Bugajczyk.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

REKLAMA

PARTNERZY SERWISU partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu

PRIME PROPERTY PRIZE 2017

Do końca głosowania zostało


REKLAMA

Newsletter


Najważniejsze informacje portalu propertynews.pl prosto na Twój e-mail

Propertynews.pl: dołącz do nas na Google+

RSS - wiadomości na czytnikach i w aplikacjach mobilnych

REKLAMA
REKLAMA

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.